Liselere Af...
-
Beyler Boyle Birşey Söz Konusumudur Bi Sitede Gordum Ama Kaynak VermemişLer
Boyle BirŞey Varmıdır?
-
yok öle bişi ibnenin biri 2005 in haberini yayınlamıs bizde baya sevinmiştik içerigi okuyunca :D sınıfta kaldıgımın farkına v ardım :)
-
bizim okulda da bişeyler diorlar ama :) 2seneliklere cıkmıs falan bakanlıktan aramıslar falan resmi yazıyı bekliorlarmış...
(okuldaki öğrencilerin yalancısıyım a.k) -
af yok kurtarma sınavları var :)
af yok sınıf tekrarı var :)
af yok diploma yok :)
af yok uzatma dakikaları var :) -
Geçen senede öle diyordular Ayrıca bana göre her yol bağdattan geçer(Benim için farketmez)
-
4 5 tane zayıf war ama arkadaşla bi sistem yapcaz telefonun kullaklığı ile sınav boyunca ben okuycam o çözcek bölece yırtcamı planlıyorum :D
http://www.liselereaf.uni.cc/
Toplam Hit: 1095 Toplam Mesaj: 6
