Liselere Af Mı Çıktı ??????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek
    LiSelere af mı çıktı arkadaslar bilgisi olan ???
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hasna
    hasna's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    Hayır ya nerde o günler af çıksada geçsek herkes eski haberi okuo yalan yanlış konuşuo af çıksa haberlerde söylerler merak etme onların söyledikleri hepsi palavraa:D:D

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek
    keske cıksada kurtulsak :S Sınıfta kalcaz ya :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    la biri msn den yolladı tam okumadım bsaladı msevinmeye 39 gun dewamsızlıkla geçicez die :)

    ya bide benm dersler ful l5 am dewamsızlık 40 gün falan kalırmıyım:S

    alt sınfıta yok bizim süper lise oldugundan :D + dil bölümü ne yapcaklar merak ediom


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robot
    Robot's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    Milli Eğitim Bakanı af çıkmayacak , af eğitimi yozlaştırıyor demiş. Ulan yozlaşıyorsa o zaman sen git , sen gitte yozlaşmasın. Çıkmayacak çok büyük ihtimalle af. 63 gün devamsızlığım var. Geçmiş güne rapor mapor ama kaldım.
Toplam Hit: 3392 Toplam Mesaj: 5