Lisp Programlama
-
arkadaşlar yarın sınavı var.. kodu yazıp çalıştıramyorum LispStudio da..bilen arkadaşlar varsa yardımcı olsalar çok makbule geçer :(
Toplam Hit: 722 Toplam Mesaj: 1
arkadaşlar yarın sınavı var.. kodu yazıp çalıştıramyorum LispStudio da..bilen arkadaşlar varsa yardımcı olsalar çok makbule geçer :(