Liste Tablosu Hakkında Bie Soru?
-
merhaba arkadaşlar benim scriptimde şimdi iyiler listesi var.
Kullanıcı Adı: admin2 Puanı: 339Doğru Cevabı: 19Yanlış Cevabı: 14Kullanıcı Adı: admin3 Puanı: 155Doğru Cevabı: 8Yanlış Cevabı: 1Kullanıcı Adı: eeee Puanı: 1Doğru Cevabı: 1Yanlış Cevabı: 1Kullanıcı Adı: qqq Puanı: 1Doğru Cevabı: 1Yanlış Cevabı: 1Kullanıcı Adı: ww Puanı: 1Doğru Cevabı: 1Yanlış Cevabı: 1Kullanıcı Adı: ttttttt Puanı: 1Doğru Cevabı: 1Yanlış Cevabı: 1bu şekilde gösteriyor işte en iyi 10 listesini.fakat ben bunu
her ismin başında kullanıcı adı şeklinde olmasını istemiyom
kullanıcı adı/ Puan / Doğru Cevabı / Yanlış Cevabı /
ahmet 12 3 4
mehmet 4 1 2
gibi istiyom yani her ismin başında kullanıcı adı olmasını istemiyom.sadec yukarda olsun.Çünkü böyle görüntü kirliliği oluyor
buda kod satırı
<table width="750" border="1" align="center" bordercolor="<%=top10%>" onmouseover=puan(this); onmouseout=puan(this);>
<tr>
<td width="100"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Kullanıcı
Adı:</font></td>
<td width="173" ><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("kullaniciadi")%></b></font></td>
<td width="53"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Puanı:</font></td>
<td width="59"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("puan")%></b></font></div></td>
<td width="104"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000">Doğru
Cevabı:</font></td>
<td width="53"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"> <b><%=enyuksek("dogru")%></b></font></div></td>
<td width="108"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Yanlış Cevabı:<b></b></font></td>
<td width="48"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"> <b><%=enyuksek("yanlis")%></b></font></div></td>
</tr>
</table>ben bunu nasıl düzeltmem lazım nasıl yapmam lazım.
yardımınızı bekliyom....
-
<table>
<tr>
<td>adı</td> <td>soyadı</td> <td>yaşı</td>
</tr>
do while not rs.eof
<tr>
<td><%=adı%></td> <td><%=soyadı%></td> <td><%=yaşı%></td>
</tr>
rs.movenext : loop
</table>
şeklinde çevirirsen istediğin gibi yazar.
-
valla kardeş dediklerini yaptım ama olmadı değişik oldu :) şu hatayı aldım
do while not rs.eofadi kullanici puan yanlis rs.movenext : loopadmin2 19 339 14 do while not rs.eofadi kullanici puan yanlis rs.movenext : loopadmin3 8 155 1 do while not rs.eofadi kullanici puan yanlis rs.movenext : loopeeee 1 1 1 do while not rs.eofadi kullanici puan yanlis rs.movenext : loopqqq 1 1 1yaptığım şekli de gösterem sana...
<table>
<tr>
<td>adi</td> <td>kullanici</td> <td>puan</td> <td>yanlis</td>
</tr>
do while not rs.eof
<tr>
<td><%=enyuksek("kullaniciadi")%></td> <td><%=enyuksek("dogru")%></td> <td><%=enyuksek("puan")%></td> <%=enyuksek("yanlis")%></td>
</tr>
rs.movenext : loop
</table>
-
üstad ben senin dediğini yaptım becerdim en sonunda ama benim istediğim bu değildi üstad.Ben her ismin üstünde olmasını istemiyom sadece bir sırada
böyle olmasını istiyom yani her ismin üstünde olmasını istemiıyom.. Umarım anlatabilmişimdir kendimi...Üye Doðru Yanlýþ Cevapsýz Puan Durum 1. sportifmaf 149 5 7 1275 2. Hakiki 123 1 0 580 3. Gastrit 454 6 0 308 4. aaaa 72 27 9 265 sıralama bunu gibi olmasını istiyom
-
<table width="750" border="1" align="center" bordercolor="<%=top10%>" onmouseover=puan(this); onmouseout=puan(this);>
<% do while not rs.eof %>
<tr>
<td width="100"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Kullanıcı
Adı:</font></td>
<td width="173" ><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("kullaniciadi")%></b></font></td>
<td width="53"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Puanı:</font></td>
<td width="59"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("puan")%></b></font></div></td>
<td width="104"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000">Doğru
Cevabı:</font></td>
<td width="53"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"> <b><%=enyuksek("dogru")%></b></font></div></td>
<td width="108"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Yanlış Cevabı:<b></b></font></td>
<td width="48"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"> <b><%=enyuksek("yanlis")%></b></font></div></td>
</tr>
<% rs.movenext : loop : rs.close() %>
</table> -
arkadaşım söylemek istediğini anlayamadım. benim gösterdiğimde ztn isimlerin üstünde satır sutun seklinde sıralanıyor.
roawk yazmış bnirde onu dene.
bu arada rawk: ]
rs.close() ile rs.close farkı nedir?
neden () yaptın.
function rs(tablo,nerede,hangisini,sorgu)dim tablo,nerede, hangini
set rs("select * from "&tablo&" where "&nerede&"=1 and "&hangini&"="&sorgu&"")
end function
deyip; rs(tbluye,onay,id,rsquest.querystring("id"))
deyip saçmalasak functionla istediğim yerde kayıt seti açabilirmiyim.
eğer çalışır ise ; aynı şekilde rs.close ve if rs.eof vs. gibi olaylarıda dahil edip private functionla nasıl kullanırız örnek verebilirmisin
-
benim istediğim şekilde yapamadım kardeş senin dediğinide yaptım olmadı
.Benim tablom ilk mesajımda var onu gibi ama senin bana verdiğin kodda her ismin üstüne kullanıcı adı puan v.s yazıyoo ama ben öyle istemiyom.
sadece bi sütun kullanıcı adı puan zart zut
onların altına sırasıyla isimler gelcek. umarım anlabilmişimdir... ya
yani kısaca şöyle belirtiyim.
benim scriptim
Kullanıcı Adı: ahaha Puanı: 9999999Doğru Cevabı: 999999Yanlış Cevabı: 1Kullanıcı Adı: admin2 Puanı: 419Doğru Cevabı: 23Yanlış Cevabı: 14Kullanıcı Adı: admin3 Puanı: 155Doğru Cevabı: 8Yanlış Cevabı: 1Kullanıcı Adı: eeee Puanı: 1Doğru Cevabı: 1Yanlış Cevabı: 1bu şekilde ama ben bu tabloyu
http://www.bilgi-yarismasi.com/ (reklam değildir kesinlikle/sadece örnek amaçlı) bu sitenin tablosundaki gibi istiyom.
umarım bu sefer anlatmışımdır kendimi bu tablonun çıktığı kod satırını ilk mesajımda yazdım tekrar yazmam istemedim.
yardımlarınızı bekliyom.
-
iki gözüm. tamam işte. aynen tarif ettiğim gibi yapacaksın.
set rs = db.execute("select top 5 * from TBLUYE where fldkullanici order by fldpuan desc")
if rs.eof or rs.bof then
Response.write "Kullanıcı yok"
else%><table>
<tr>
<td> Kullanıcı adı</td><td> Puanı</td>
</tr>
<%Do while not rs.eof%>
<tr>
<td> <%=rs("fldkullanici")%></td><td> <%=rs("fldpuan")%></td>
</tr> <%rs.movenext : loop
end if
set rs=nothing%></table>
