folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Liste Tablosu Hakkında Bie Soru?



Liste Tablosu Hakkında Bie Soru?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demonship
    demonship's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    merhaba arkadaşlar benim scriptimde şimdi iyiler listesi var.

    Kullanıcı Adı:admin2Puanı:
    339
    Doğru Cevabı:
     19
    Yanlış Cevabı:
     14
    Kullanıcı Adı:admin3Puanı:
    155
    Doğru Cevabı:
     8
    Yanlış Cevabı:
     1
    Kullanıcı Adı:eeeePuanı:
    1
    Doğru Cevabı:
     1
    Yanlış Cevabı:
     1
    Kullanıcı Adı:qqqPuanı:
    1
    Doğru Cevabı:
     1
    Yanlış Cevabı:
     1
    Kullanıcı Adı:wwPuanı:
    1
    Doğru Cevabı:
     1
    Yanlış Cevabı:
     1
    Kullanıcı Adı:tttttttPuanı:
    1
    Doğru Cevabı:
     1
    Yanlış Cevabı:
     1

    bu şekilde gösteriyor işte en iyi 10 listesini.fakat ben bunu

    her ismin başında kullanıcı adı şeklinde olmasını istemiyom

    kullanıcı adı/   Puan  /   Doğru Cevabı  /  Yanlış Cevabı /

    ahmet          12                 3                      4

    mehmet        4                  1                       2

    gibi istiyom yani her ismin başında kullanıcı adı olmasını istemiyom.sadec yukarda olsun.Çünkü böyle görüntü kirliliği oluyor

    buda kod satırı

    <table width="750" border="1" align="center" bordercolor="<%=top10%>" onmouseover=puan(this); onmouseout=puan(this);>
      <tr>
        <td width="100"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Kullanıcı
          Adı:</font></td>
        <td width="173" ><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("kullaniciadi")%></b></font></td>
        <td width="53"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Puanı:</font></td>
        <td width="59"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("puan")%></b></font></div></td>
        <td width="104"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000">Doğru
          Cevabı:</font></td>
        <td width="53"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>">&nbsp;<b><%=enyuksek("dogru")%></b></font></div></td>
        <td width="108"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Yanlış Cevabı:<b></b></font></td>
        <td width="48"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>">&nbsp;<b><%=enyuksek("yanlis")%></b></font></div></td>
      </tr>
    </table>

    ben bunu nasıl düzeltmem lazım nasıl yapmam lazım.

    yardımınızı bekliyom....


    Nasıla öğrencen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    <table>

    <tr>

    <td>adı</td> <td>soyadı</td> <td>yaşı</td>

    </tr>

    do while not rs.eof

    <tr>

    <td><%=adı%></td> <td><%=soyadı%></td> <td><%=yaşı%></td>

    </tr>

    rs.movenext : loop

    </table>

    şeklinde çevirirsen istediğin gibi yazar.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demonship
    demonship's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    valla kardeş dediklerini yaptım ama olmadı değişik oldu :) şu hatayı aldım

    do while not rs.eof 14 rs.movenext : loop
    adikullanicipuanyanlis
    admin219339
    do while not rs.eof 1 rs.movenext : loop
    adikullanicipuanyanlis
    admin38155
    do while not rs.eof 1 rs.movenext : loop
    adikullanicipuanyanlis
    eeee11
    do while not rs.eof 1 rs.movenext : loop
    adikullanicipuanyanlis
    qqq11

    yaptığım şekli de gösterem sana...

    <table>

    <tr>

    <td>adi</td> <td>kullanici</td> <td>puan</td> <td>yanlis</td>

    </tr>

    do while not rs.eof

    <tr>

    <td><%=enyuksek("kullaniciadi")%></td> <td><%=enyuksek("dogru")%></td> <td><%=enyuksek("puan")%></td> <%=enyuksek("yanlis")%></td>

    </tr>

    rs.movenext : loop

    </table>


    Nasıla öğrencen
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demonship
    demonship's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    üstad ben senin dediğini yaptım becerdim en sonunda ama benim istediğim bu değildi üstad.Ben her ismin üstünde olmasını istemiyom sadece bir sırada

    ÜyeDoðruYanlýþCevapsýzPuanDurum
     
     1. sportifmaf 149 5 7 1275 
     
     2. Hakiki 123 1 0 580 
     
     3. Gastrit 454 6 0 308 
     
     4. aaaa 72 27 9 265
    böyle olmasını istiyom yani her ismin üstünde olmasını istemiıyom.. Umarım anlatabilmişimdir kendimi...

    sıralama bunu gibi olmasını istiyom


    Nasıla öğrencen
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rawkmetal
    Rawkmetal's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2005
    Erkek

    <table width="750" border="1" align="center" bordercolor="<%=top10%>" onmouseover=puan(this); onmouseout=puan(this);>
    <% do while not rs.eof  %>
      <tr>
        <td width="100"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Kullanıcı
          Adı:</font></td>
        <td width="173" ><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("kullaniciadi")%></b></font></td>
        <td width="53"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Puanı:</font></td>
        <td width="59"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>"><b><%=enyuksek("puan")%></b></font></div></td>
        <td width="104"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="#000000">Doğru
          Cevabı:</font></td>
        <td width="53"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>">&nbsp;<b><%=enyuksek("dogru")%></b></font></div></td>
        <td width="108"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Yanlış Cevabı:<b></b></font></td>
        <td width="48"><div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="<%=top10yazi%>">&nbsp;<b><%=enyuksek("yanlis")%></b></font></div></td>
      </tr>
    <% rs.movenext : loop  : rs.close() %>
    </table>


    dünya yan geldi. dalganıza bakın...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaşım söylemek istediğini anlayamadım. benim gösterdiğimde ztn isimlerin üstünde satır sutun seklinde sıralanıyor.

    roawk yazmış bnirde onu dene.

    bu arada rawk: ]

    rs.close() ile rs.close farkı nedir?

    neden () yaptın.

    function rs(tablo,nerede,hangisini,sorgu)

    dim tablo,nerede, hangini

    set rs("select * from "&tablo&" where "&nerede&"=1 and "&hangini&"="&sorgu&"")

    end function

    deyip; rs(tbluye,onay,id,rsquest.querystring("id"))

    deyip saçmalasak functionla istediğim yerde kayıt seti açabilirmiyim.

    eğer çalışır ise ; aynı şekilde rs.close ve if rs.eof vs. gibi olaylarıda dahil edip private functionla nasıl kullanırız örnek verebilirmisin

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demonship
    demonship's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    benim istediğim şekilde yapamadım kardeş senin dediğinide yaptım olmadı

    .Benim tablom ilk mesajımda var onu gibi ama senin bana verdiğin kodda her ismin üstüne kullanıcı adı puan v.s yazıyoo ama ben öyle istemiyom.

    sadece bi sütun kullanıcı adı puan zart zut

    onların altına sırasıyla isimler gelcek. umarım anlabilmişimdir... ya

    yani kısaca şöyle belirtiyim.

    benim scriptim

    Kullanıcı Adı:ahahaPuanı:
    9999999
    Doğru Cevabı:
     999999
    Yanlış Cevabı:
     1
    Kullanıcı Adı:admin2Puanı:
    419
    Doğru Cevabı:
     23
    Yanlış Cevabı:
     14
    Kullanıcı Adı:admin3Puanı:
    155
    Doğru Cevabı:
     8
    Yanlış Cevabı:
     1
    Kullanıcı Adı:eeeePuanı:
    1
    Doğru Cevabı:
     1
    Yanlış Cevabı:
     1

    bu şekilde ama ben bu tabloyu

    http://www.bilgi-yarismasi.com/ (reklam değildir kesinlikle/sadece örnek amaçlı)  bu sitenin tablosundaki gibi istiyom.

    umarım bu sefer anlatmışımdır kendimi bu tablonun çıktığı kod satırını ilk mesajımda yazdım tekrar yazmam istemedim.

    yardımlarınızı bekliyom.


    Nasıla öğrencen
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    iki gözüm. tamam işte. aynen tarif ettiğim gibi yapacaksın.

    set rs = db.execute("select top 5 * from TBLUYE where fldkullanici order by fldpuan desc")

    if rs.eof or rs.bof then

    Response.write "Kullanıcı yok"

    else%><table>

    <tr>

    <td> Kullanıcı adı</td><td> Puanı</td>

    </tr> 

    <%Do while not rs.eof%>

    <tr>

    <td> <%=rs("fldkullanici")%></td><td> <%=rs("fldpuan")%></td>

    </tr> <%rs.movenext : loop

    end if

    set rs=nothing%></table>

Toplam Hit: 951 Toplam Mesaj: 8