Live ‘Da Problem Mi Var?
-
varmı bu problemi yaşayan kimse?Merhabalar , messenger'den msn'e bağlanamıyorum.
Şu -> http://www.google.com.tr/search?hl=tr&source=hp&q=80048831&btnG=Google'da+Ara&meta=&aq=f&oq=
hata kodunu veriyor. Şifremi değiştirmeye çalıştığımda ise -->
adresinde
Windows Live ID web sitesi oturumu aç Yardım Aşağıdaki nedenlerden biri dolayısıyla Windows Live ID bu siteden kullanılamıyor: - Sitede sorun yaşanıyor olabilir.
- Site Windows Live ID üyesi olmayabilir.
Yapabilecekleriniz:
- Diğer Windows Live ID sitelerinde ve hizmetlerinde oturum açabilir veya bunlara kaydolabilir ya da bu siteyi daha sonra yeniden deneyebilirsiniz.
Windows Live ID Windows Live, MSN ve Microsoft Passport siteleriyle çalışır Hesap Hizmetleri -
up :W
-
Hocam bi sıkıntı olmaması lazım, şimdi oturum açtım (:
-
:(
-
Nema problema
Toplam Hit: 1089 Toplam Mesaj: 5
