folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Local Host Tan Nasıl Ftp Kurabilrim?



Local Host Tan Nasıl Ftp Kurabilrim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    arkadaşlar birkaç program denedim ama sadece bende açılıyor bilgisayara hiç res atmasam ip hep aynı kalsa

    nasıl hangi programla ftp kurabilrim arkadaşlarım benden dosyaları direk çeksin istiyorum :S  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Hacım no-ip.com'a üye olacaksın, üye olduktan sonra sana bir program veriyor ve böylece bilgisayarın her açıldığında ip numaran sabitleniyor.

    Bununla ilgili döküman tahribatta vardı. Ondan sonrası ftp programlarına kalmış.

     


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar birkaç program denedim ama sadece bende açılıyor bilgisayara hiç res atmasam ip hep aynı kalsa

    nasıl hangi programla ftp kurabilrim arkadaşlarım benden dosyaları direk çeksin istiyorum :S


    -----------------------------

    bilgisayara reset atınca deil modeme reset atınca ip değişir ;)

    arkadaşın dediği gibi no-ip üyeliği alıp programı kurarsın. aldıgın üye adresine her girişte senin ip ne yönlendirir. ayrıca dosyaları senden cekebilmesi için modemde port acman lazım. 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    filezilla kullan program olarak, müridlerin dediği gibi no-ip den domain al sonra no-ip programını kur boylece her ip değiştiginde domainin ip de değişcek arkadaşların herzaman sana ulaşcak :)

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2FaN
    2FaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    2FaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://tahribat.com/doc.asp?docid=157
    -----------------------------

    denedim onlari örnek ipb kurdumda logolar ve grafikler çıkmıyor sadece text ler çıkıyor zaten vaz geçtim yanıt yazanlara teşekkür ederim. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edonline
    edonline's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2008
    Erkek
    FTP localde kurmak istiyorum demiştin sanırım. Kullanacağın işletim sistemi hangisidir. Windows mu linux mu_?

    sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur herkesi sen dost mu sandın belki o agyar olur sadıkane belki o alemde bir dildar olur yar olur agyar olur dildar olur serdar olur
Toplam Hit: 1707 Toplam Mesaj: 7