

Local Hostta Calisan Jquery Kayan Sayfa FTP De Calismiyor .. COK ACILL
-
arkadaslar local hostta kaymak gibi calisan sistem FTP ye attigimda calismiyor.. daha dogrusu kayma islemi gerceklesmiyor.. kodlari 50 kere bastan inceledim neden olur bir fikriniz var mi?
adres: http://onur.ws/facedub/demo
bu da jpeg versiyonu ama burda JQuery calisiyor..
adres : http://onur.ws/facedub
YARDIMLARINIZI BEKLIYORUMM
-
adres ver bakalım hocam
-
Dosyaların (jQuery) dizinlerini bi kontrol et.
@edit
Hocam ikisinde de aynı kodlar var bu dizinleri düzenlemen gerekir örn "<script type="text/javascript" src="../Scripts/jquery-1.4.2.min.js"></script>" gibi..
<script type="text/javascript" src="Scripts/jquery-1.4.2.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="Scripts/scripts.js"></script>
<link href="scripts/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
-
dizinlerde aklima geldi fakat dosyanin adini buyuk harfle baslamisim ftp de o yuzden yapmis su an calisiyor tesekkurler arkadaslar..
-
hackingo bunu yazdı:
-----------------------------
dizinlerde aklima geldi fakat dosyanin adini buyuk harfle baslamisim ftp de o yuzden yapmis su an calisiyor tesekkurler arkadaslar..
-----------------------------o tasarım eğer sana aitse ücretli olarak satın alabilirmiyim yada hediye edermisin ? :D
-
hehe tasarim bana ait ama daha icerigi girmedim gerci jpegli versiyonunda var icerikli hali.. buraya kadar olan kismini vereyim istersen ama daha admin paneli falan yapilacak onlari veremem ;) tembellik etme otur yap :)
-
hackingo bunu yazdı:
-----------------------------
hehe tasarim bana ait ama daha icerigi girmedim gerci jpegli versiyonunda var icerikli hali.. buraya kadar olan kismini vereyim istersen ama daha admin paneli falan yapilacak onlari veremem ;) tembellik etme otur yap :)
-----------------------------hacım okul var bu aralar pek zaman ayıramadığımdan uğraşamıyorum tasarımı beğendim kullanıcağımdan değil hoşuma gitti saklıyacağımdan dolayı istiyorum :) kimseyede vermem heee :) Orayada kadar olan kısmını verirsen sevinirim.. Admin paneli olayını kendin yazarım problem yok :)
-
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
hackingo bunu yazdı:
-----------------------------
hehe tasarim bana ait ama daha icerigi girmedim gerci jpegli versiyonunda var icerikli hali.. buraya kadar olan kismini vereyim istersen ama daha admin paneli falan yapilacak onlari veremem ;) tembellik etme otur yap :)
-----------------------------hacım okul var bu aralar pek zaman ayıramadığımdan uğraşamıyorum tasarımı beğendim kullanıcağımdan değil hoşuma gitti saklıyacağımdan dolayı istiyorum :) kimseyede vermem heee :) Orayada kadar olan kısmını verirsen sevinirim.. Admin paneli olayını kendin yazarım problem yok :)
-----------------------------sakla sakla :)
bak adam efendi efendi istiyo :) görüyon ...
çalabilirde :)) ama çalmıyo istiyor...
ver gitsin bu arada tasarım harbi hoş :) jquery güzel bi şey ...
-
-----------------------------
sakla sakla :)
bak adam efendi efendi istiyo :) görüyon ...
çalabilirde :)) ama çalmıyo istiyor...
ver gitsin bu arada tasarım harbi hoş :) jquery güzel bi şey ...
-----------------------------" çalabilirde :)) ama çalmıyo istiyor... " emeğe saygı hojam ayıp olur çalarsak müritimizin tasarımını sonuçta bi emek harcamış :)