Localhost |Php| Sorun...
-
müridler bir el atalım elimde bir php script war bunu denıcem config den db ayarlarını yapırodm db user = root , pw =user db user2=root2 fln yaptim sonra root kullanıcısna phpmyadminden sifre koymaya calısıyorum islemiyor default halıne geliyor ne yapmam lazım nerde hatam war ?

-
default olarak
dbyi kendin olusturuosn
kullanıcı adı root
şifre boş bırakıosn
easyphp ise oyle ?
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------default olarak
dbyi kendin olusturuosn
kullanıcı adı root
şifre boş bırakıosn
easyphp ise oyle ?
-----------------------------
şifreyi apache de kendin belirliyorsunda önemli değil şifresiz yap sonra reel makinede oluşturursun şifreyi config den değiştirirsin -
parola yok seçeneğini değiştir...
-
bende sifresiz yapacamda o olusturdugum root ve sifre ile admin girisi yapacam bos bırakınca giris yapılmıor :S
Toplam Hit: 960 Toplam Mesaj: 5
