Localhost Sorunu
-
Db ye bütün yazma izinleri verdiğim halde deafult.asp açılmıyor


-
Hocam öncelikle iis kurarken asp desteğini de kurdun mu?
MDB dosyalarının çalışması için gerekli olan adodb sürücülerini kurdun mu?
Ayrıca denetim masası>yönetimsel araçlar>iis ayarlarına girip asp ayarlarındaki üst yolları etkinleştir ayarı true, hataları tarayıcıya gönder true yapıp tekrar dener misin.
-
hocam win7 'de klasik asp kodlarını çalıştırmak için bir kaç ayar çekmen gerekiyor yaptın mı onları?
-
-
burdan detaylara ulaşabilirsin hocam. döküman olarak ekleyeyim bende bunu bi ara:D
-
lepusmorris bunu yazdı:
-----------------------------
burdan detaylara ulaşabilirsin hocam. döküman olarak ekleyeyim bende bunu bi ara:D
-----------------------------bakıyorum hocam
edit : Bu ayarlar tamam hocam
-
adodb sürücüsü yüklü değil işletim sistemine göre adodb sürücüsü kur hocam (32 bit veya 64 bit)
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
adodb sürücüsü yüklü değil işletim sistemine göre adodb sürücüsü kur hocam (32 bit veya 64 bit)
-----------------------------
tamam hocam kurayım hemen teşekkürler -
ayrıca şunu da belirteyim 64 bit işletim sistemi kullanıyorsan sürücüleri kurduktan sonra ne olur ne olmaz iis ayarlarına gir
Uygulama havuzlarını görüntüleye tıkla sağ taraftaki sütunda. açılan yerde uygulama havuzu varsayılan ayarları kısmına tıkla açılan pencereden 32 bit uygulamaları etkinleştir ayarını true yap iis yi yeniden başlat.
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
ayrıca şunu da belirteyim 64 bit işletim sistemi kullanıyorsan sürücüleri kurduktan sonra ne olur ne olmaz iis ayarlarına gir
Uygulama havuzlarını görüntüleye tıkla sağ taraftaki sütunda. açılan yerde uygulama havuzu varsayılan ayarları kısmına tıkla açılan pencereden 32 bit uygulamaları etkinleştir ayarını true yap iis yi yeniden başlat.
-----------------------------
32 bit ayarları etkinleştirince sorun düzeldi. Adodb yi yüklemeye gerek kalmadı allah razı olsn senden

