Logitech Hakkında
-
Elimde X-540 vardı arka kolonlardan ses tam alamıyordum. Mp3 seçtiği söyleniyor şarkılarda. Nese matrix tuşuna basında streeo olarak sesi eşit dağıtıo. fakat arka sesler gelmiyor. Firmayı aradım ve aynen illettim ve bana bitane daha X-540 gnderdiler oda aynı şekilde dedim . Telefondaki kişi bi yüksek modelini yollayabliriz dedi bnde kabul eettim . yüksek modelde z5500 Bilen bilir bunu. Bunu veremiyceklerini söylediler çok özllk farkı var diye şimdi elimde 2 tane x 540 var Tam isteğim sesi elde edemiyorum napıyım?
-
birini sat digerinide windows ses ayarlarina girip 5.1'i sec
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
birini sat digerinide windows ses ayarlarina girip 5.1'i sec
-----------------------------5.1 seçili zaten :D birini masa üstüne bağladım 3.1 olarak kullnıorum
-
x530 var bende geçen aldım keşke 540 alsaydım nasıl böyle bi hata yapdım aq
