Logmeın Yardım Lütfen ?
-
Arkadaşlar bu logmein denen zıkkımda client kurulan bilgisayarın internet ip adresi sabit olmk zorundamı.Yoksa değilmi.değilse bağlantıda bilgisayarın sistem çubugundaki iconun üzerinde ünlem işareti veriyor.bu ne olabilir bütün ayarlar firewall falan fistan herşey tamam ama bağşlanmıyo bir türlü.
-
ben epey kullandım ama hiç öle bişey olmadı bana :\
-
client kurulan pc nin ip sinin sabit olması gerekmez..
ümlem işareti pasif olduğunu gösterir
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------client kurulan pc nin ip sinin sabit olması gerekmez..
ümlem işareti pasif olduğunu gösterir
-----------------------------Turn on tuşu var yanii aktif hale getiriyorum ama zıkkımın körüü hala pasif duruyoo.Neden olabilir.
-
kurulu olan client'in kendisine erişim için şifre oluşturması gerekiyor. Bir de sağ tık / Enable etmen lazım.
-
NowalgiN bunu yazdı:
-----------------------------
kurulu olan client'in kendisine erişim için şifre oluşturması gerekiyor. Bir de sağ tık / Enable etmen lazım.
-----------------------------Sağolasın hacım allah gönlüne göre versin bir bakalım.
Toplam Hit: 1339 Toplam Mesaj: 6
