Logo Lks2 İstek
-
s.a arkadaşlar
kardeşim meslek lisesinde okuyo. logo lks2 yi kur calıscam dedi. ben hiç anlamiyorum bu muhasabe işlerinden bi siteden demo linki buldum ama versiyon guncellleme cıktı. programı kurmadan once de sql server kurmak gerekiyomuş sanırım
bi yardımcı olursanız cok makbule gecer :)
saygılarımla, ali
-
http://www.cozumpark.com/forums/thread/176050.aspx sql server r2 kurulumu
ftp://download.logo.com.tr/Windows/ logonun ftpsi hepsi var burda.dokumanda var incele istersen
http://www.logodestek.gen.tr/ destek formu
-
ftpyi inceleyip şunu indirmiştim
ftp://download.logo.com.tr/Windows/KOBI/ARSIV/Kobi_Urunleri/LKS2/VERDEG/
bu da versiyon guncelleme icin. başka bi dosya var mı bulamadım ben.
ayrıca tutup 2008r2 yi kurmaya gerek var mı ? en minimal şekilde çözmek istiyorum ben
-
yukarı :|
-
bi el atın yua :|
-
kardeşim pazartesi sınava gircek hadi ya :D
