folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder LOL Donma Sorunu Destek.



LOL Donma Sorunu Destek.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    League of Legends oynayanlar bilicektir kamerayı haritada gezinirken otomatık kendimize döndürmek için F1 yada space tuşu kullanılır dostlar bu tuşa basılı tuttuğumda oyun donuyor lag girmiş gibi kitleniyor çekince düzeliyor bu yüzden oyun oynayamaz oldum Aynı sorun tab tuşu içinde geçerli. Neden yapabilir?

    Oyunu silip tekrar yükledim olumsuz.

    Not: Bilgisayarı formatlayamıyorum su an için  alternatif çözümler arıyorum.


    Zamanı durduramazsın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Bilgisayarda o tuşlara duyarlı olabiliecek bir program var mı ?


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek
    sokoban bunu yazdı

    Bilgisayarda o tuşlara duyarlı olabiliecek bir program var mı ?

    Yok hocam bir sıkıntı yoktu şu 2 gündür oldu ne olduysa ve bu aralıklarda program da yüklemedim.


    Zamanı durduramazsın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    bana ısınmadan kaynaklı bir sıkıntı gibi göründü. temizlik yapıp termal macunu yenileme fırsatın varsa denermisin hocam. bende çatır çatır açılıyor valla :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Hocam normal kasmıyor oyun tusa basıldığı zaman kasıyor. :S


    Zamanı durduramazsın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cihanaa
    cihanaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2012
    Erkek

    lol den başka wow falan oynarken takılma oluyomu lol de grafık kartı gereksız ısınıyor bılıyorsun bide tuşu değiştir bakalım ne oluyor 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek

    Hocam tuşa basma o zaman fazla gezinme bende LOL oynuyorum bir dün gece oyunda normal olarak lag vardı ara sıra oluyor onun dışında bir problem yok.. :)


    Aganta Burina Burinata
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cihanaa
    cihanaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2012
    Erkek

    bide şimdi fark ediyorum basılı tutmak nedir hocam basıp çekersin hatta dota da bug var sınıp takır takır F1 abanırdık 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Hocam basılı tutmadaki kavgam oyle 5 sn falan degıl 2 sn ne bılıyım anlık birşey gelişiyor basıyorsun veya tab tusu iteme göre item cıkıcaksın amadonuyor sıkıntı yani.


    Zamanı durduramazsın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cihanaa
    cihanaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2012
    Erkek

    senin yapıcak birşeyin yok dota 2 davetiyesi ister misin?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Bırak oynama anasını sıktıgımın oyununu


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 3078 Toplam Mesaj: 11