Lol PBE
-
Bu beta sürümü yeni keşfettim ben. ama üyelik kapalıymış. yani sing up sayfasına girdiğimde direk topluluk sayfasına yönlendiriyor, ne zamanlar açılıyor üyelik belli mi yoksa rastgele mi? duyduguma gore ayda bir acılıyormus ama son 4 aydır acılmıyormus dogru mu?
-
up. kimsenin bilgisi yokmu :S
-
siteden PBE'ye başvuru yapacaksın sonra onay bekleyeceksin
-
geçen forumda görmüştüm her ayın belli günleri açılıyormuş üyelik sanırım ama sadece 2 sunucudan alım varmış hangileri olduğunu unuttum ama tr aralarında yok
Toplam Hit: 719 Toplam Mesaj: 4
