Lonovo Pc Lütfen Yardım...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ukala-01
    ukala-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaslar elimde  LENOVO Z570 CORE İ5 2430M-2.40GHZ-6GB DDR3-750GB-15.6"-DVDRW-2gb ekran kartı..pc var  ama ne hikmetse pes 12 yüklüyorum açılmıyor sistem yetersiz diyor sebep nedir acaba yardım lütfen...


    giden gider, kalan saglar bizimdir..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    bilgisayarda çift ekran kartı mı var?


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ukala-01
    ukala-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    ben pek anlamıyorum ama özellikleri böyle yazıyoor


    giden gider, kalan saglar bizimdir..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    çift ekran kartı var bendede y570 var. NVİDİA GPU etkinliği programına giriyorsun. sonra orada ortada ekle var onu program filesdan exe yi seçiyorsun ve ondan sonra açıyorsun. kolay gelsin anlatamadıysam pm at


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    hocam o zaman şöyle yapalım. bir tane program dosyasının yani pes 12 exe dosyasına sağ tıkla bakalım grafik işlemciyle çalıştır diye bir seçenek var mı?


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ukala-01
    ukala-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    habitrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam o zaman şöyle yapalım. bir tane program dosyasının yani pes 12 exe dosyasına sağ tıkla bakalım grafik işlemciyle çalıştır diye bir seçenek var mı?


    -----------------------------

    hayır öyle bir secenek yok kardeşim...


    giden gider, kalan saglar bizimdir..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    ukala-01 bunu yazdı:
    -----------------------------

    habitrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam o zaman şöyle yapalım. bir tane program dosyasının yani pes 12 exe dosyasına sağ tıkla bakalım grafik işlemciyle çalıştır diye bir seçenek var mı?


    -----------------------------

    hayır öyle bir secenek yok kardeşim...


    -----------------------------

    gir NVIDIA denetim masasına ordan pes2012.exe sini listeye ekle. 

    ekran kartı olarakda NVIDIA ekran kartını seç.


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    ukala-01 bunu yazdı:
    -----------------------------

    habitrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam o zaman şöyle yapalım. bir tane program dosyasının yani pes 12 exe dosyasına sağ tıkla bakalım grafik işlemciyle çalıştır diye bir seçenek var mı?


    -----------------------------

    hayır öyle bir secenek yok kardeşim...


    -----------------------------

     

     

    Pc önünde soltafa doğru metal bir sağ sola çekilen birşey var wifi açan tuşa benzer metalden yapılmış onu çek sonrada Nvidia GPU özelleştirme programını aç PES2012 ekleden ekleyeceksin sonra oyuna gireceksin

     


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ukala-01
    ukala-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    tamamdır hacılar hallettim tşk ederim


    giden gider, kalan saglar bizimdir..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristux
    baristux's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2011
    Erkek

    Linux bölümüne ne alaka?

Toplam Hit: 1553 Toplam Mesaj: 10