Lütfen Banada Yardım...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    ArkadasLar benim sorunum şu.İnternete teLefondan baaLanıyorum.adsL diiL yane.Dün giremedim ve gaLiba ayarlarıyLa yanLıs bişi yaptım.Şimdi internete baaLnıyorum ama sitelere giremiyorum.çevrimdışı çaLışı kapatmanız gerekiyo yazıyo diyo.(msn ye bağLanırken meseLa)Dosya menusunden ve sık kuLLanıLanLardan cevrimdışını kaLdır diyo yapıorum fakat yine bağLanmıyo.Problem nerde agaLar..

    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    yokmu bi yardım arkadasLar

    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
Toplam Hit: 1709 Toplam Mesaj: 2