Lütfen Banada Yardım...
-
ArkadasLar benim sorunum şu.İnternete teLefondan baaLanıyorum.adsL diiL yane.Dün giremedim ve gaLiba ayarlarıyLa yanLıs bişi yaptım.Şimdi internete baaLnıyorum ama sitelere giremiyorum.çevrimdışı çaLışı kapatmanız gerekiyo yazıyo diyo.(msn ye bağLanırken meseLa)Dosya menusunden ve sık kuLLanıLanLardan cevrimdışını kaLdır diyo yapıorum fakat yine bağLanmıyo.Problem nerde agaLar..
-
yokmu bi yardım arkadasLar
Toplam Hit: 1709 Toplam Mesaj: 2
