Lütfen Yardım Edin
-
hocalar benim pc ye spyware mi ne boksa ondan bulaştı bende format attım düzeldi makinada bişey görünmüyor karspersky ye tarattım avast a tarattım bişey yok ama ana makinada benim bilgisayarda virüs görünüyormuş sisteme girmeye calışıyon diye benim makinayı kapatmışlar neden olabilir?
-
kardeşim bilgisayarında kim görmüş virüsü ne sistemine giriyon nası bi hata veriyo biraz daha açıklarsan iyi olur
-
ya benim pc agda baglı makinada hiçbir hata yok bilgi işlemci senin makinadan sisteme girilmeye calışılıyor diyor
-
kardeş sen tam bi format attığına eminmisin yada kurar kurmaz ağdan bi virüs mü geliyo senin makinaya
-
evet tambi fomat attım nerden geliyor bende anlamdım makinada hiç bişey yok herşey normal
-
Abi şu başlıklar açıklayıcı olsun biraz yaa !
-
ARKADAŞIM ÖNCE TÜM SÜRÜCÜLERE FORMAT AT ONDAN SONRA AVAST PC CİLİN NORTON 2006 YÜKLE BİDAHA TARAT SANMIYORUM Kİ BİR DAHA ÖLE BİR HATA ÇIKSIN BELKİ FORMAT ATARKENDE Bİ HATA OLMUŞ OLABİLİR TEKRAR Bİ FORMAT AT
-
bir tane daha program söylediler hijackthis diye onunla tarattım bi sürü şey buldu hepsini sildim düzelmesse tekrar format atacam
Toplam Hit: 2180 Toplam Mesaj: 8
