folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Lynda.Com Asp.Net Eğitim Seti



Lynda.Com Asp.Net Eğitim Seti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    http://hotfile.com/dl/32258762/56ba902/CD-1.part01.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32258859/6112fef/CD-1.part02.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32258981/08dd400/CD-1.part03.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259138/1b8b473/CD-1.part04.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259337/c20a3a1/CD-1.part05.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259416/c143fd5/CD-1.part06.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259478/3a2370c/CD-1.part07.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259548/a82ade4/CD-1.part08.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259650/b9cc860/CD-1.part09.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259725/16a4966/CD-1.part10.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259750/33caee4/CD-2.part01.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259794/1354230/CD-2.part02.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259854/36a6cae/CD-2.part03.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259938/943961a/CD-2.part04.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32260000/981a06e/CD-2.part05.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32260044/698b591/CD-2.part06.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32260089/84f1e8b/CD-2.part07.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32260161/1406550/CD-2.part08.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32260196/daa85b9/CD-2.part09.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32260269/3be246f/CD-2.part10.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32258841/9682e99/CD-3.part01.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32258906/f60d1e5/CD-3.part02.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32258948/36e7ccd/CD-3.part03.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259031/d39c216/CD-3.part04.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259103/d9fbaac/CD-3.part05.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259154/98be803/CD-3.part06.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259233/e0a1175/CD-3.part07.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259270/90d6f94/CD-3.part08.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259336/480582e/CD-3.part09.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259428/84f21cf/CD-3.part10.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259476/eaac0fd/CD-3.part11.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259498/49212ea/CD-4_5_6.part1.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259573/40f6709/CD-4_5_6.part2.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259669/c5fe226/CD-4_5_6.part3.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259711/d6542e0/CD-4_5_6.part4.rar.html
    http://hotfile.com/dl/32259790/af6ebda/CD-4_5_6.part5.rar.html
    ttp://hotfile.com/dl/32259841/a3b2cca/CD-4_5_6.part6.rar.html

     

    Beyler set cok kıyakda ben nasıl calısacağını anlamadım.Nrg dosyalarını acıyorum set acılıyor video oynatmaya gelince bir hata veriyor kapanıyor.

     

    sf

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1280&bih=582&q=script+runtime+error.+property+not+found&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e546b29cc9ed5e16

    İlk sıradaki mininova forumundaki çözüm:

    Quicktime programını siliyorsun ardından C:\Program Files\QuickTime dizinini kaldırıyorsun, siliyorsun yani. Sonra QuickTime 6.5 yüklüyorsun. Ama çözüm yılı 2006. :(

    Bir de şu adres var:

    http://www.articlesbase.com/data-recovery-articles/script-runtime-error-property-not-found-fix-it-now--1022715.html

    O da şuradaki araca yönlendiriyor.

    http://www.topregistrysolutions.com/runtime.php?cd=Rt1602


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    exesiz videolar yokmu içeride tek tek ordan açılsa? açabilirsen indirelim sakata gelmeyelim 


    Hayat paylasmaktır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    PoLiZei bunu yazdı:
    -----------------------------

    exesiz videolar yokmu içeride tek tek ordan açılsa? açabilirsen indirelim sakata gelmeyelim 


    -----------------------------

    hacı öle acılıyorda videolardan ses gelmiyor hemde böle programla izlemek daha karizma oluyor :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek
    kenarda dursun

    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1280&bih=582&q=script+runtime+error.+property+not+found&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e546b29cc9ed5e16

    İlk sıradaki mininova forumundaki çözüm:

    Quicktime programını siliyorsun ardından C:\Program Files\QuickTime dizinini kaldırıyorsun, siliyorsun yani. Sonra QuickTime 6.5 yüklüyorsun. Ama çözüm yılı 2006. :(

    Bir de şu adres var:

    http://www.articlesbase.com/data-recovery-articles/script-runtime-error-property-not-found-fix-it-now--1022715.html

    O da şuradaki araca yönlendiriyor.

    http://www.topregistrysolutions.com/runtime.php?cd=Rt1602


    -----------------------------

    hocam cok sagolasın oldu.

    Beyler Quicktimenin son sürümü yükliceksiniz

Toplam Hit: 1538 Toplam Mesaj: 6