LYS - ÖSS - ÖYS Mağdurları
-
arkadaşlar lys, öss, öys mağdurları adına bir haber yapıyorum bu sebeple aşağıda soracağım sorulara gerçekten kendi deneyimlerinizle cevap verebilir misiniz saçmalamadan ve makaraya almadan..
1. LYS-ÖSS-ÖYS Bu sınavlardan hangisi ve ya hangilerine girdiniz? Sınav hakkında düşünceleriniz nelerdir?
2. Sınavlar da çeşitli açılardan mağdur oldunuz mu , Sizce bu sınavlar başarıyı ölçer mi?
3. Sizce Sınav sistemi nasıl olmalıdır?
4. Şifre iddiaları hakkında neler düşünüyorsunuz?
Not:Aramızdaki Öğretmenler ve ya Veliler de sınav sistemleri hakkında düşüncelerini yazarlarsa sevinirim..
-
1. LYS-ÖSS-ÖYS Bu sınavlardan hangisi ve ya hangilerine girdiniz? Sınav hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Bu ikinci senem. Haziranda LYSye gireceğim. Sınav hakkındaki ne düşünebilirim ki bu sene iyice işin gıcıgını cıkardılar. Öğrencilerde ne umut kaldı ne heyecan. Ayrıca gençliğin en güzel yaşlarında bu kadar büyük bir kitleye yarış atı gibi davranmak ayrı bir dert tabiki...
2. Sınavlar da çeşitli açılardan mağdur oldunuz mu , Sizce bu sınavlar başarıyı ölçer mi?
Sınavlar elbette başarıyı ölçmek için. Çalışanla çalışmayanı ölçmek için ama eğitim sistemi ne kadar doğru bir şekilde ki sınavlarmız doğru olsun.
3. Sizce Sınav sistemi nasıl olmalıdır?
Aslında sınav diye bir şey olmamalı, olsada bu kadar hayatımıza sokulmamalı. İlk öğretim yaşlarında öğrencilerin hangi alana yatkınsa o alana kaydırılıp o alanda gelişmeleri sağlanmalı. Gidip mühendis olucak adama öss de paramesyumu sormak çok saçma. Adam sanatla ilgilenicekse taa ilk öğretimde bu alana ilgi duyacak kendini geliştiricek şeylerle yoluna devam etmeli. Hangimiz iş hayatında cümlenin öğelerini buluyor ?
4. Şifre iddiaları hakkında neler düşünüyorsunuz?
Şifre iddiaları gerçekmi değilmi bilemiyorum ama şu bi gerçek ki bu sene 1.7 milyon kişinin psikolojisi hakkında neler düşündüğümü yazsam destan olur.
-
ünüversiteler kendi öğrencilerini kendileri seçmeli ve denetimi birbirinden tamamen bağımsız farklı merciler yapmalı devlet,siviltoplum kuruluşları,gönüllü denetçiler ilgili mesleğin derneği şusu busu vb
çoktan seçmeli sınava kafam girsin
buarada busene ygs ye girdim haziranda lysye girecem ve bu konudaki enbüyük sıkıntım şudurki herkes bana ya ösys yi soruyor yada hangi partiye oyvereceğimi şimdilerde hafifen tersliyorum ama yakında biri elimde kalıcak
-
destek lazım up up up birde fotoğrafınızı yüklerseniz (uygun bir fotoğraf) süper olur..
