M 8 Cool
-
slm murıtler.Ben bu cın malı telefonu almayı dusunuorm ama sızınde fıkırlerınızı almak ıstedım.
Daha once kullanan fln yada telefon hakkında bılgısı olan warsa paylasırsa cok ıyı olur +'ları -'leri bosuna para wermıs olmıyım yanı:).Birde fıyatı nedır onuda bılıyorsanız cok daha ıyı olur smdıden tesekkurler

-
dıs gorunusu cok hos telefon'un
ozellklerıne bakdm onlarda o kadar kotu deıldı aslnda
-
güzelmiş dış görünüşü de
kaç kurus bu alet ? -
bende onun arayısı ıcındeyım zaten :)
-
bunun markası mı M 8 cool yoksa resimleri aldığın sitenin adı mı ?
Toplam Hit: 1087 Toplam Mesaj: 5
