M 8 Cool

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Symbian
    Symbian's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek

    slm murıtler.Ben bu cın malı telefonu almayı dusunuorm ama sızınde fıkırlerınızı almak ıstedım.
    Daha once kullanan fln yada telefon hakkında bılgısı olan warsa paylasırsa cok ıyı olur +'ları -'leri bosuna para wermıs olmıyım yanı:).Birde fıyatı nedır onuda bılıyorsanız cok daha ıyı olur smdıden tesekkurler


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Symbian
    Symbian's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek

    dıs gorunusu cok hos telefon'un

    ozellklerıne bakdm onlarda o kadar kotu deıldı aslnda

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    güzelmiş dış görünüşü de

    kaç kurus bu alet ?

    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Symbian
    Symbian's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    bende onun arayısı ıcındeyım zaten :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    bunun markası mı M 8 cool yoksa resimleri aldığın sitenin adı mı ?

    Yapay zeka, zeka değildir.
Toplam Hit: 1087 Toplam Mesaj: 5