Mac A Uzaktan Bağlanmak
-
windows ta radmin vb. kullanıp windowları hekleyebilşyoduk bu maclarda da öyle şeyler var mı? teşekkürler
-
bu aletlerden kullanan yok mu aramızda
-
-
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=remote+connection+for+mac&btnG=Ara&meta=
Toplam Hit: 1749 Toplam Mesaj: 4
