Mac Server Aşmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    arkadaşlar herkese merhaba çalıştığım bir resmi kururmda mac server var bilgisayarlar ip yi otomatik alıyor hiç bir siyeye giremiyorum ne yapabilirim bana yardımcı olursanız sevinirim

    [img]http://www.resimekle.gen.tr/imagehosting/images/8wX76104.jpg[/img]

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    mac kullanmadım o yüzden macle ilgili birşey söyleyemem ama şunu belirteyim.o sitelere girememenin nedeni dnsguardianmış.o programı kaldırman lazım.bunun içinde sistem yöneticisi olman lazım  ya da program şifre kullanıyosa şifresini bilip deaktif etmen gerek.olayın macle alakası yok ayrıca,sitelere girememenin yani.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Otomatikde olsa network bilgilerin, yazıyor bağlantılarda. Oradan şirketin dns değiştir girersin. Yada sunu yap. misal raipd e ping at, ipsini öğren. Sonra internet adres çubuğuna sitenin ismi yerine ip adresini yaz.

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    mac derken mac aderisi üzerinden bilgisayarlar ıp alıyor yani ana makinaya mac adresimiz tanıtılmış durumda 

     server makinası linux tur 

     

    bu arada herhangi bir siteye nasıl ping atacam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Başlat-çalıştır cmd yaz. sonra ekrana   

         ping www.google.com yazarsan sana google nin ip adresini verir... 


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    baslat > calıstır  dan 

    cmd  yaz  ms dos   gec

    ping bosluk  "siteadresi "....  yaz

    enter."a  bas

     

     


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar olmadı olmuyor kafayı yiyicem
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Mac Server diye bir şey yok, Dhcp sunucusudur o. Ağa dahil olup ip alamıyorsundur. Bilgisayarının mac adresini bilgi işlemcine söyle, internete bağlanmak için yetki versin sana.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bende biliyorum yetki verilebiliyor ama vermiyor :d
Toplam Hit: 1885 Toplam Mesaj: 9