Macromedia Flash Eğitim Cdsi İsteyen Vaaarmıııı :D
-
Arkadaşlar buyrun,sizlerle paylaşmak için linkleri ödünççaldım :P denemedim ama,siz hepsini deneyin öyle indirin ;) vbasic setini verdiğimde istenmişti bende bulup veriyim dedim :) buyrun
Gözükmüyo ama isterseniz liki kopyala yapıştır yapıp bakın cdnin içerik resmine :D http://img157.imageshack.us/img157/4923/mac9lp.jpg
İŞTE LİNKLER
http://rapidshare.de/files/10354099/FLASH____286_REN__304_YORUM.part01.rar.html
http://rapidshare.de/files/10410489/FLASH____286_REN__304_YORUM.part02.rar.html
http://rapidshare.de/files/10415654/FLASH____286_REN__304_YORUM.part03.rar.html
http://rapidshare.de/files/10418222/FLASH____286_REN__304_YORUM.part04.rar.html
http://rapidshare.de/files/10649010/FLASH____286_REN__304_YORUM.part05.rar.html
http://rapidshare.de/files/10550948/FLASH____286_REN__304_YORUM.part06.rar.html
http://rapidshare.de/files/10616214/FLASH___REN_YORUM.part07.rar.html
http://rapidshare.de/files/10620299/FLASH___REN_YORUM.part08.rar.html
http://rapidshare.de/files/10356298/FLASH____286_REN__304_YORUM.part09.rar.html
Açıklamada yapiim :) arkadaşlar veren şahsiyet 7 ve8. partların isimlerinide dierleri gibi yapın yoksa eksik açarsınız işlem bi b.ka yaramaz diyo.İlk 8 part 45mb falanmış son part 25mb
Dosya adı nasıl olcak diye bi sorunuz varsa resme bi bakın
http://img311.imageshack.us/img311/6190/flash7wj.jpg
Sanırım işinizi görür ;) hadi hayırlı olsun :D -
a.q telekomu kota koymasa olmuyo sanki
-
Ne yapalım be kardeş :) yaa arkadaşlar şöyle bi sınırsız adsl accountu bulan yokmu?Ben bi sürü pcde açık buldum ama girilmiyo ya telnetten,acaip modem markaları var hiçbiri yok nette :D yok vikingti bilmemneydi hepsi cins marka :D
-
olmazmııı tabii ki isterizz..
sagol hoca sağğol bunu arıyordum zaten.. -
Bişi deil siz isteyin yeter ;) o kadar üye olmaya uğraştım buraya,oldum bari bi amacım olsun :D
Toplam Hit: 749 Toplam Mesaj: 5
