folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Macromedia Flash Eğitim Cdsi İsteyen Vaaarmıııı :D



Macromedia Flash Eğitim Cdsi İsteyen Vaaarmıııı :D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Arkadaşlar buyrun,sizlerle paylaşmak için linkleri ödünççaldım :P denemedim ama,siz hepsini deneyin öyle indirin ;) vbasic setini verdiğimde istenmişti bende bulup veriyim dedim :) buyrun
    Gözükmüyo ama isterseniz liki kopyala yapıştır yapıp bakın cdnin içerik resmine :D http://img157.imageshack.us/img157/4923/mac9lp.jpg
    İŞTE LİNKLER
    http://rapidshare.de/files/10354099/FLASH____286_REN__304_YORUM.part01.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10410489/FLASH____286_REN__304_YORUM.part02.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10415654/FLASH____286_REN__304_YORUM.part03.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10418222/FLASH____286_REN__304_YORUM.part04.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10649010/FLASH____286_REN__304_YORUM.part05.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10550948/FLASH____286_REN__304_YORUM.part06.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10616214/FLASH___REN_YORUM.part07.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10620299/FLASH___REN_YORUM.part08.rar.html
    http://rapidshare.de/files/10356298/FLASH____286_REN__304_YORUM.part09.rar.html

    Açıklamada yapiim :) arkadaşlar veren şahsiyet 7 ve8. partların isimlerinide dierleri gibi yapın yoksa eksik açarsınız işlem bi b.ka yaramaz diyo.İlk 8 part 45mb falanmış son part 25mb
    Dosya adı nasıl olcak diye bi sorunuz varsa resme bi bakın
    http://img311.imageshack.us/img311/6190/flash7wj.jpg
    Sanırım işinizi görür ;) hadi hayırlı olsun :D

    :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    a.q telekomu kota koymasa olmuyo sanki

    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ne yapalım be kardeş :) yaa arkadaşlar şöyle bi sınırsız adsl accountu bulan yokmu?Ben bi sürü pcde açık buldum ama girilmiyo ya telnetten,acaip modem markaları var hiçbiri yok nette :D yok vikingti bilmemneydi hepsi cins marka :D

    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    olmazmııı tabii ki isterizz..
    sagol hoca sağğol bunu arıyordum zaten..

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Bişi deil siz isteyin yeter ;) o kadar üye olmaya uğraştım buraya,oldum bari bi amacım olsun :D

    :)
Toplam Hit: 749 Toplam Mesaj: 5