Madworm Lamerinin.) Diğer Siteside Kapandı:D
-
Beyler Bu Lamerin.. Diğer Siteside Kapandı:D
www.intikam.org & www.starhack.org.) Türk Telekom Tarafından Kapatıldı.) Starhack.org Önceden Kapanmıştı. zaten..) Türk Telekom Teşşekkür Etmek Lazım Sanaldan Lamerleri Temisliyor.) -
a.qq bu adam bi turlu akıllanmıyo ama yine açmış http://www.starhacks.org/
-
By_Gizemli bunu yazdı:
-----------------------------
a.qq bu adam bi turlu akıllanmıyo ama yine açmış http://www.starhacks.org/
-----------------------------bide türkiyenin en büyük teknoloji ve hack sitesi yazmış lavuklar
-
Türk telekom iskoyu geçti a.q. Haclediği siteler sayesinde davs yöntemini rafa kaldırdı. Artık Türk Telekom kendine iyi bir index arayışına girmeli
Ne bilim şöyle TTNET WAS HERE der herhalde :D
-
Zuahahahah ttnet madworm'un a.koydu :D
-
Telekom was here :))
Bize kafasını sokana gövdemizi sokarız. :P
-
İsko'nun kaderine benziyor. Tek farkı, isko hacklendiği için kapatmak zorunda kalıyor :)
-
Bi yere tıkladım mesaj su :
Şuanda Sisteme Yapılan Bir saldırı Sebebi ile Kısa Süre Database Erişimi Kapatılmıştır..Lütfen Birkaç Dakika Sonra Sayfayı Yenileyiniz...
Bunun ömrüde cok degıl gibi :)
Toplam Hit: 2629 Toplam Mesaj: 8
