folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Mail Component Desteği Veren Free Asp Host Hangileri?



Mail Component Desteği Veren Free Asp Host Hangileri?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ted
    ted's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2003
    Erkek
    Selam arkadaşlar
    Ben Flashla bir form yaptım,formdaki değişkenleri cdonts componenti ile çalışan mailgonder.asp dosyama gönderdim.Ancak bu dosyayı www.brinkster.com sitesinde bulunan sayfama gönderip çalıştırmama rağmen bana hiç bir mail gelmedi.Eğer asp ve swf dosyamdaki ayarları sorarsanız hiç bir sorun yok değişken tanımlamalarım ve asp dosyamın üzerindeki e-mail adresini kendime göre hatasız bir şekilde uyarladım.Lakin sorum şu acaba www.brinkster.com,bünyesinde barındırdığı sitelere mail component desteğini vermiyormu?Aynı işlemi asp desteği veren domaindlx.com'dada denedim ama sonuç aynı hiçbir mail gelmiyor...Acaba ücretsiz asp destekli web alanı veren bu sitelerden hangisi cdonts componentini destekliyor,yada desteklemiyorsa hangi mail componentini desteklediğini yazarmısınız.Bari ona göre asp dosyası yazalım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    europe.webmatrixhosting.net


    mssql desteği de veriyor


    smtp felanda var


    ftw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ted
    ted's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2003
    Erkek
    Yardımın için sağol dediğin siteye gidip kendime bir alan aldım.Fakat ben asp'de yeni olduğum için mysql veritabanından anlamıyorum.elimde Zafer Demirkol'a ait pusula yayınlarının asp kitabı var Henüz database uygulamaları bölümüne yeni girdim. europe.webmatrixhosting.net zanneredsem mdb uygulaması hizmeti vermiyor.İngilizcem olmadığı için öyle anladım.SQL manager'e girip database yolu oluşturdum.Ama nasıl kullanacağım hakkında hiç bir fikrim yok.Kısacası bu europe.webmatrixhosting.net  pek işime yaramıcak...7host.com'a gelince ordanda bir türlü register işlemini gerçekleştiremedim.Günde 1 defa register formu doldurma hakkı varmış bir kere yanlış girdinmi bidaha yapamıyosun.O sebeple 7host.com'un mail componenti aracılığıyla form mail uygulamasını çalıştırma şansı bulamadım.
Toplam Hit: 1468 Toplam Mesaj: 3