Mail Gönderme Scripti?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşlar asp veya php mail gönderme scripti arıyorum.Gönderen mail,alıcı mail,konu ve mesaj bölümleri olan denenmiş çalışan bir script bulablirseniz sevinirim.Bir tane çalışan buldum fakat html eklentiler flan vardı ve flash destekliydi.Benim istediğim düz textbox olacak şekilde mesaj yeri olan ve gönderen mailinde yazıldığı bir script.Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Sana pm den attım,bir incele bu scripti

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    sağolasın,ben bunun kodlarını alamadım ama.eğer bilen bir arkadaş varsa yardım ederse memnun olurum.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Banada Yolla Pmden Ertan banada lazım ...

    eskilerden kim kaldı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    truvaa
    truvaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    buraya koysanda hrekes yararlansa dostum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Valla hoca istediğiniz gibi bir scripti mi bilemem,bunu da Metallicali arkadaş vermişti zamanında


    Bu mail bomb scripti,artık scripti alıp düzenleyip kullanabilir misiniz bilemem


    http://koprucespor.com/cgi-bin/basla.php


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kapo
    Kapo's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Kasım/2005
    Erkek

    Hazır açılmış konu varken devam edeyim bari...


    http://etastr.netfirms.com kendim yaptım ama geliştirebilmek için biraz desteğe ihitiyacım var.Nedir bana lazım olan? Öncelikle türkçe karakter sorunu. formmail.pl kullanıyorum cgi-bin içinde. Bu dosyayı ben bir güzel editledim. İçine $charset = 'windows-1254'; komutunu koydum ama türkçe karakter sorununu bu çözmedi.Bunun dışında @recipients = &fill_recipients('yahoo.com','hotmail.com','msn.com','ttnet.net.tr','hotmail.com.tr','gmail.com','mynet.com','superonline.com'); şöyle bir satır var.Bu satıra göre kullanıcı sadece burada tanımlı yerlere mail gönderebiliyor.Peki buraya bunları tek tek yazmak yerine yazabileceğim bir kod varmı? Ben şöyle bir kod denedim ama olmadı.


    ^.+\@(\[?)[a-zA-Z0-9\-\.]+\.([a-zA-Z0-9]+)(\]?)$
    Bunun dışında birde buna attachment hanesi ekledim ama yaptığım attach'in sadece adı gitti kendisi gitmedi.Bunu yapabilirmiyiz bu şekilde?Teşekkürler...


    Edit:Sonunda dil olayını çözdüm.Maillar türkçe karakterler ile gönderilebiliyor...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    http://etastr.netfirms.com burasını denedim,ama çalışmadı gmail a attım olmadı.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    suan cafedeyim beyler eve gecıyım 3-4 tane koyayım buraya :) :)
    evde vardı

    gece 12 gibi koyarım
Toplam Hit: 1375 Toplam Mesaj: 9