Mail Kayıt Sistemi Lazım
-
arkadaslar baska bi sitedeki grubumuzda binlerce kşi bulunuyor. onları kendi sitemize çekmek için bilgilendirme yapmamız gerek. grubumuz kapanmak üzere. emeklerimiz boşa gidecek. o yuzden acilen imza kapanyas scriptlerine benzer Ad Soyad MAİL kaydı yapacak bi scripte ihtiyacım var. tasarımı önemli değil. zamanı geldiğinde kayıt yaptıranlara toplu bir posta atarak sitemiz hakkında bilgiler vererek uye yapmaya calısacağım. Yani kısaca mail kaydı ve toplu gönderimi en kısa ve basit nasıl yaparım.
siteyi parayla web tasarım şirketine yazdıracam o zamana kadar mail kaydı yaparak gruptakileri kaydetmeyi istiyorum. boşa gitmesin emeklerimiz. şimdiden tşkler derdimi anlatabilmişim umarım biraz dengesiz cümleler oldu ama
-
sülale kayıt 600 liraya yazılır, maksat piyasa hareketlensin azcık :] (up)
-
Kaç para alabiliriz bu işten? Tahimini fiyat var mı aklında.
-
mail kaydı için istediğin özelliklerde bi maillist kaydı hazırlarım hocam :) onun dışında %100 inbox mailing hizmeti sağlanır.
p.m ile ulaşabilirsin.
Toplam Hit: 1618 Toplam Mesaj: 4
