

Mail Server Nasıl Kurulur???
-
arkadaslar benim bir arkdaslık siyem var bunun için bir mail server kurmam lazım internetten arastırdım
dişe dokunur birsey bulmadim eger bilginiz varsa o degerli bilgileriniz bekliyorum
-
http://www.tahribat.com/forumsearch.asp mail server
-
kuracagin serverdaki sistem ne? lin-win ?
-
eger win serverde kurmayı düşünüyosan exchange server hakkında araştırma yap
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------kuracagin serverdaki sistem ne? lin-win ?
-----------------------------windows
-
mtinyilmaz bunu yazdı:
-----------------------------
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------kuracagin serverdaki sistem ne? lin-win ?
-----------------------------windows
-----------------------------hazır ücretsiz bu hizmeti veren siteler var oraları bi arştır istersen
-
lanetlicocuk bunu yazdı:
-----------------------------
mtinyilmaz bunu yazdı:
-----------------------------
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------kuracagin serverdaki sistem ne? lin-win ?
-----------------------------windows
-----------------------------hazır ücretsiz bu hizmeti veren siteler var oraları bi arştır istersen
-----------------------------mesela bilgin var mı?
yada nasıl birsey ile aratayım
-
şimdi AD destegi ile kullanmıcaksan exchange biraz pahalı bir tercih olarak kalabilir kerionun çok güzel bir mail server'ı var onuda kullanabilirsin bunun haricinde başka alternatiflerde mümküdür
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi AD destegi ile kullanmıcaksan exchange biraz pahalı bir tercih olarak kalabilir kerionun çok güzel bir mail server'ı var onuda kullanabilirsin bunun haricinde başka alternatiflerde mümküdür
-----------------------------kerio denedim ama ondan birsey anlamadım
eger bi dokumanın varsa upload edebilirmisin?