

Mail Sunucu Önerisi İstiyorum
-
w2003 ve w2008 sunucularımda çok sayıda site barındırmayı düşünüyorum, fakat mail programlarını kurarken domain i soruyor, ben bir tek domain değil onlarca domain barındıracağıma ve hepsinin mailleri olacağına göre bu olay nasıl olacak :|
-
merak mail :)
-
bir adet base eposta alan adın olmalı hemen hemen her sistem sorar. Windows sunucuları için hmailserver var.Ben onu kullanmıştım memnunda kaldım.
Toplam Hit: 663 Toplam Mesaj: 3