Mailing ?!
-
Selam dostlar...
izmir de kemeraltı çarşı kafe de sezshop ta çalışıyorum ve net üzerinden ürünleri sattırmamız gerekiyor. normalde creamail2 ile gmail heabımızla 300erli olarak mail gönderimi yapıyorduk bi nevi spam atıyoduk ama gmail ibnelik yaptı bizim ipbloğunu banladı. farklı pop3 destekli siteler aradım ama 4 tane falan attıktan sonra onlarda bekleme süresi istiyor ( yarım saat gibi ) ve bir türlü bulamadım bi olay. direk makina üstünden göndermek için bi kaç program denedim onlardanda hayır yok. benim bu ürünlerin reklamını mailing ile veya varsa bi fikriniz eşdeğer birşeyle yapmam lazım. yardım çıkacağını umut ederek yazıyorum. 3 gündür aramadığım yer kalmadı :(
şimdiden sağolun ...
-
yeni gmail adresi alsan olmuo mu simdi
ip blogu dedigin ne ki hoca ?
-
zaten öyle yapıyordum gmail 300 mail atınca ipyi banlıyordu modem resetleyip yeni bi hesapla tekrar bi 300 daha atıyordum. ama ipbloğunu banlayınca 88.155.150. *** gibi tüm ipleri banladı yani bizde reset atınca sadece son 3 rakam ( mesala ) değiştiğinden ne kadar reset atarsak atalım işlem yapamıyoruz.
yani alternatif başka bi işlem bulmak için uğraşıyorum.
