Mailing ?!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    Selam dostlar...

    izmir de kemeraltı çarşı kafe de sezshop ta çalışıyorum ve net üzerinden ürünleri sattırmamız gerekiyor. normalde creamail2 ile gmail heabımızla 300erli olarak mail gönderimi yapıyorduk bi nevi spam atıyoduk ama gmail ibnelik yaptı bizim ipbloğunu banladı. farklı pop3 destekli siteler aradım ama 4 tane falan attıktan sonra onlarda bekleme süresi istiyor ( yarım saat gibi ) ve bir türlü bulamadım bi olay. direk makina üstünden göndermek için bi kaç program denedim onlardanda hayır yok. benim bu ürünlerin reklamını mailing ile veya varsa bi fikriniz eşdeğer birşeyle yapmam lazım. yardım çıkacağını umut ederek yazıyorum. 3 gündür aramadığım yer kalmadı :(

     şimdiden sağolun ...


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    yeni gmail adresi alsan olmuo mu simdi

    ip blogu dedigin ne ki hoca ? 


    Yapay zeka, zeka değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    zaten öyle yapıyordum gmail 300 mail atınca ipyi banlıyordu modem resetleyip yeni bi hesapla tekrar bi 300 daha atıyordum. ama ipbloğunu banlayınca 88.155.150. *** gibi tüm ipleri banladı yani bizde reset atınca sadece son 3 rakam ( mesala ) değiştiğinden ne kadar reset atarsak atalım işlem yapamıyoruz.

     

    yani alternatif başka bi işlem bulmak için uğraşıyorum. 


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
Toplam Hit: 1504 Toplam Mesaj: 3