Makinadan Sadece Tek Hesaba Girebiliyorum :(
-
s.a gece gece başka bi hesabımı açmam gerekti ama açamıyorum hotmailde sadece tek hesabımı açabiliyorum bu güne kdarda hep aynısı oldu hiç değişmedi sadece tek hesap biri bana yardımcı olabilirmi :( olay şöle cereyan ediyo bi hesap sorunsuz açılıyo hotmail.com da ama başka bi hesaptan girmek istersen yüklenmiyo böle bi durum selametle
-
a.s.
nasıl yüklenmiyor, www.hotmail.com dan giriş yapamıyor musun onunla,yoksa giriş yapıpda içeri mi giremiyorsun? -
şöle diyim id ve pw giriyorum okeyliyorum ama daha sora sayfa yükleniyo demesnie rağmen saatlerce beklesemde alltaki dalga dolmuyo ve sayfa açılmıyo ama diğer hesap tek hesap normal
-
hımmmm ilk aklıma gelen başka bir browserdan dene bakalım.
firefox u dene bakalım,olmazsa yine bakarız
http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.5.0.6&os=win&lang=tr -
eyw hocam bi deniyelim bakalım :D
-
1 de 1 çok saol bundan sora firefox :D gerisi yalan :P selametle
-
eyv.
ben yine de çözümü yazayım,herkes firefox kullanmak istemez. Internet Explorer in yamalarını yüklemezseniz böyle sorunlarla karşılabilirsiniz.Sık sık güncelleyin (1-2 haftada bir)
http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=22&p=2&SrcDisplayLang=tr&SrcCategoryId=6&SrcFamilyId=&u=%2fdownloads%2fdetails.aspx%3fFamilyID%3d1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6%26DisplayLang%3dtr
http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=22&p=15&SrcDisplayLang=tr&SrcCategoryId=6&SrcFamilyId=&u=%2fdownloads%2fdetails.aspx%3fFamilyID%3d0eb17a41-fb43-413b-a5cc-41e1f3dede4f%26DisplayLang%3dtr -
ben bi 2. çözümüde deniyim sonucu yazayım :D denemekte fayda var
-
her 2 çözüm içinde teşekkür ediyorum emeğine sağlık ii geceler
Toplam Hit: 1058 Toplam Mesaj: 9
