folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Makinadan Sadece Tek Hesaba Girebiliyorum :(



Makinadan Sadece Tek Hesaba Girebiliyorum :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre1095
    emre1095's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    s.a gece gece başka bi hesabımı açmam gerekti ama açamıyorum hotmailde sadece tek hesabımı açabiliyorum bu güne kdarda hep aynısı oldu hiç değişmedi sadece tek hesap biri bana yardımcı olabilirmi :( olay şöle cereyan ediyo bi hesap sorunsuz açılıyo hotmail.com da ama başka bi hesaptan girmek istersen yüklenmiyo böle bi durum selametle
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    a.s.

    nasıl yüklenmiyor, www.hotmail.com dan giriş yapamıyor musun onunla,yoksa giriş yapıpda içeri mi giremiyorsun?

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre1095
    emre1095's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    şöle diyim id ve pw giriyorum okeyliyorum ama daha sora sayfa yükleniyo demesnie rağmen saatlerce beklesemde alltaki dalga dolmuyo ve sayfa açılmıyo ama diğer hesap tek hesap normal
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hımmmm ilk aklıma gelen başka bir browserdan dene bakalım.

    firefox u dene bakalım,olmazsa yine bakarız

    http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.5.0.6&os=win&lang=tr

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre1095
    emre1095's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    eyw hocam bi deniyelim bakalım :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre1095
    emre1095's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    1 de 1 çok saol bundan sora firefox :D gerisi yalan :P selametle
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    eyv.

    ben yine de çözümü yazayım,herkes firefox kullanmak istemez. Internet Explorer in yamalarını yüklemezseniz böyle sorunlarla karşılabilirsiniz.Sık sık güncelleyin (1-2 haftada bir)

    http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=22&p=2&SrcDisplayLang=tr&SrcCategoryId=6&SrcFamilyId=&u=%2fdownloads%2fdetails.aspx%3fFamilyID%3d1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6%26DisplayLang%3dtr

    http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=22&p=15&SrcDisplayLang=tr&SrcCategoryId=6&SrcFamilyId=&u=%2fdownloads%2fdetails.aspx%3fFamilyID%3d0eb17a41-fb43-413b-a5cc-41e1f3dede4f%26DisplayLang%3dtr

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre1095
    emre1095's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    ben bi 2. çözümüde deniyim sonucu yazayım :D denemekte fayda var
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre1095
    emre1095's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    her 2 çözüm içinde teşekkür ediyorum emeğine sağlık ii geceler
Toplam Hit: 1058 Toplam Mesaj: 9