Makinam Kafayı Yedi :(
-
arkadaslar makinam 1 haftadır kapanıp acıldıktan sonra ekran çözünürlüğü kendi kendine değişiyor hızlı baslattaki sekmeler kayboluyor bazı ayarlarım baska şekillere donusuyor . core 2 duo işlemcim intel anakartım 3 gb ram 9600 gt ekran kartım var. kafayı usutuceqim :S
-
format
-
bu çözümü bende biliyorum hocam baska öneriler bekliyorum
-
Virüs olma ihtimali yüksek.Format atmayı dene
Edit:Formattan başka sağlıklı bi yol yoq
-
Bilgisayarında Sistem Ayarları ile oynayan değişiklikler uygulayabilen bir çeşit Virüs var, Makine kendi kendine bu dediklerini yapabilemez, O Yüzden Formatlamanı Tavsiye ederim, Virüs Makinenin Setupuna Ulaşabiliyorsa ve Makinendeki Voltaj ayarları ilede Oynamaya başlarsa O Zaman Görürsün Ekstra Çözümü.!!!
Acil Format at.
Toplam Hit: 848 Toplam Mesaj: 5
