MARDUK GELİYOR
-
Belki ilgenenlerin bir çoğu bu duyumu almıştır.ama duyum deil kesinleşmiş.bir arkadasım bana haberi hammer müzikten aldığını söledi.istihbarat sağlam yane.zaten 5 10 forumda da bahsi geçiordu.vallahi ben şimdiden parayı hazırladım.b war,morgan,emil ve yeni vokalisti yakından görmek için şimdiden sabırsızlanıyorum.yaa morgan b war tamam da esas legion ve fredrik de olcaktı ki havalara uçardım.almanya konserini izleyen vardır belki hani legionun göğsünün sol tarafına pentagram çizip kanlı canlı gösteri yaptığı konser.keşke keşke keşke burada olsaydı..onun o bitmek tükenmek bitmeyen nefesinden panzerdivisionmarduk ve christaping black metal"i dinlemek isterdim..neyse sanırım fazla kişisel olmaya başladı:)..bide udo gelicekmiş...tanımam etmem..hah asıl thrash grubu gelicekmiş ama hala belli deilmiş.
-
haci eğer gelirlerse olay cıkar muhtemelen konserden çıkınca beş on kişinin boynunu ısırıp kanını içer istiklalde kırılmadık cam bırakmam
dracul va domni din nou in transilvania
-
yaa abi bende corpsepaint yapıp gitmeyi düşünüyorum ama çok mu abartılı olur..abi bide aklıma ne gelior bilior musun.kaziklu bey"in liriklerini gelmelerine 1 hafta kala ülkü ocaklarına göndercen sonra da bu adamlar aha bu bu tarihte buraya geliorlar.birazda gaz vercem sizler türkiyenin namus bekcileri mehmetcigin önündeki siperlersiniz:)).acaip manyak olurdu düşünsene millet korkudan konsere gidemior sadece ülkücüler gidior ahaha.olm şimdi de şuphelendim bu tahribatın forumlarında da bir ton ülkücü var biri görürde piyonlarsa ehe ama benbim için farketmez ben her halükarda gidicem...
black metal ist krieg.. -
mantus; abi bu son yazdıgın dracul va domni din nou in transilvania"nin dogrusu
dracule wayda nou in transilvania deilmiydi..? -
yaa abi şimdi haziran ayı gelmek bitmez.düşünsenize bu adamın türkiyede oldugunu..
-
olm konserde bi poga yaparız dağtırız ağız burun! eleman bi bağırsın yeeeeaaaaaawwwwww diye o an zaten trans!!!
lan bu children of bodom topoşları niye gelmiyo lan!bigün gidüp finlandiyaya dalcam hepsine! -
nocturnal_mortum bunu yazdı:
-----------------------------
mantus; abi bu son yazdıgın dracul va domni din nou in transilvania"nin dogrusu
dracule wayda nou in transilvania deilmiydi..?
-----------------------------
usta sen söyledin diye bidaha baktım konser mp3ü var bende bu şarkının adam dracul va domni din nou in transilvaniaaaaa diye böğürüyo doğru olması lazım
-
wilthing öncelikle düzelteyim poga deil pogo neyse..gerçekten dayanamıyorum en çokda yeni vokalist"i ve emil"i merak ediyorum.yaa a.k nolurdu legion burda konser verdikten sonra ayrılsaydı...bazı s.k kafalılar bilmeden konusuor yok o adamda da sesmi var diolar.eger aranızda böle düşünen varsa herhangi bir şarkısının özellikle de nightwing albümünden kaziklu bey ve heaven shall burn albümünden darkness it shall be"nin liriklerini okuyup beraber sölemeye çalışsın ben denemiştim bogazımın ağrısı 2 gün geçmemişti...devils sooooooooooooonnnnnn choseeeeeen oneeeeeeeeeeeeeeeeee......
Glorification Of the black god......
black metal ist krieg... -
o adamdaki ciger kimsede yok baba bilirsin untrodden paths diye bi parça var eleman öküz nası söyleyebiliyo anlamıyorum o ne gırtlak mına koyyim kim ne derse desin bu olayın babalarındandır marduk hem sahne performanslarıda süper bizde gaza açık marduk abazası bi topluluk olarak onlar geldiğinde hakkını verip ortalığı yakıp yıkmalıyız





-
yaa ne yalan söliyim konserlerinde olay çıkmasını istiom yani her türlü ipnelik yapmalarına izin veriom:).ne bileyim efsane konserler varya dimmu borgirin domuz kesme yada mayhem"in koyun patlatma veya amerikalı bir grup vardı ismini unuttum konserde ötenazi yapmışlardı...ughh derim yani.lan 45 50 yaşında felan olsaydım giderdim derdim alın a.k bu silah vurun beni ama genciz daha:)
Toplam Hit: 2020 Toplam Mesaj: 10
