Mars 3D Kalip Ve Render
-
:D gezegenleri israyla modelliycem agalar :) marstan basladim. nasil olmus?
http://www.youtube.com/watch?v=O1wPbQ9D-F0
-
Gayet basarılı olmus.
-
hoca o beyaz ışık nerden geliyor?
-
Frosttear bunu yazdı:
-----------------------------
hoca o beyaz ışık nerden geliyor?
-----------------------------
Gunesten, (Light + Specular Light) -
Genel olarak güzel olmuş fakat ufuk çizgisi biraz keskin geldi bana, orları yumşak olsaydı daha güzel olurdu.
Marsta ince de olsa bir atmosfer var ufukta biraz glow efect de ii olur idi
Ortadaki parlama biraz fazla olmuş,
Gezegen üzerinde topografik efektler de koyabilirsen tadından yenmez ( satürn ve jüpiterde katı çekirdek yok diye biliyorum )
-
textture ?
-
google earth de yardımcı olabilir
-
Texture, ESA'nin 6k lik mars haritasi. Renk ve Bump maplarini ben cikardim. Dirt map da cikarticam ozaman super gercekci olacak :D
arti jupiter ve uranusu de modelledim. suan render aliyorum :D
Toplam Hit: 1118 Toplam Mesaj: 8
