M.A.R.S Online Oynayalım Mı ?
-
Uzun birde süre önce denemeden kurup bıraktığım oyunu dün denedim. Battlefield3 ten sonra hoşuma giden tek fps oyunu diyebilirim. Yalnız oyun takımı oyunu. Andavallarla oynamaktan sıkıldım. Ben derim ki oynamak isteyen veya oynayan arkadaşlar toplanıp bir grup kuralım ağlatalım meydanların anasını. Oyunda unreal engine 3 motoru kullanılmış. Grafik açısından doyurucu.
Aha sitesi
Aha oynanış videosu
Bu olmaz la derseniz bide bi ara GunZ online vardı oda güzeldi. Onuda oynayabiliriz ama marsın güzel olduğunu düşünmekteyim.
-
ben bir süre oynadım. ilk açıldığında başladım ve sonra bıraktım. güzel oyun fakat bir müddetten sonra sıkıyor.
-
MiaD06 bunu yazdı
ben bir süre oynadım. ilk açıldığında başladım ve sonra bıraktım. güzel oyun fakat bir müddetten sonra sıkıyor.
sıkana kadar oynarız hocam sıkıntı yok.
-
2 tane video çıkıyor ne ayak
