folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder M.A.R.S Online Oynayalım Mı ?



M.A.R.S Online Oynayalım Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Uzun birde süre önce denemeden kurup bıraktığım oyunu dün denedim. Battlefield3 ten sonra hoşuma giden tek fps oyunu diyebilirim. Yalnız oyun takımı oyunu. Andavallarla oynamaktan sıkıldım. Ben derim ki oynamak isteyen veya oynayan arkadaşlar toplanıp bir grup kuralım ağlatalım meydanların anasını. Oyunda unreal engine 3 motoru kullanılmış. Grafik açısından doyurucu.

    Aha sitesi

    http://www.gametolia.com/

    Aha oynanış videosu


    Bu olmaz la derseniz bide bi ara GunZ online vardı oda güzeldi. Onuda oynayabiliriz ama marsın güzel olduğunu düşünmekteyim.


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek

    ben bir süre oynadım. ilk açıldığında başladım ve sonra bıraktım. güzel oyun fakat bir müddetten sonra sıkıyor. 


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    MiaD06 bunu yazdı

    ben bir süre oynadım. ilk açıldığında başladım ve sonra bıraktım. güzel oyun fakat bir müddetten sonra sıkıyor. 

    sıkana kadar oynarız hocam sıkıntı yok.


    Anarsistherif...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    2 tane video çıkıyor ne ayak


    Anarsistherif...
Toplam Hit: 859 Toplam Mesaj: 4