

Masaüstü Pc İnternetini Laptopa Kablosuz Paylaştırma - Acil
-
Arkadaşlar bi ara yaptıydım ama formattan sonra gitti nasıl yapacağımı bulamadım birdaha
masaüstü pcinin modeme erişimi yok. daimi ethernetle gelen ortak inrt havuzundan bağlantısı var.
Kablosuz da yok ortamda. usb wireless stick aldık , ağ kurup masaüstününkini paylaşacam ama bi türlü olmadı..
Ltfen yardım hemde acil :(
not : telefonda falan anlatmak isteyen olurasa giderleri benden :D avea bedavam var :D
sadece avea :D
arada uplayın lütfen :|
not : silinmesi gerekiyorsa falan editleyip kurallara uygun yapılırsa sevinirim silinmemeli :'/
-
donanımhaber vs. sitelere üye olan biri konu açabilir mi oralara...?
-
acım la bakım üyeligim silinmediyse :) aynısını yazarım
-
valla cevap gelene kadar bu konu aciliyetten cıkar mefta olur :) ama belli olmaz her form tbt degil
-
Foxxxxxx bunu yazdı:
-----------------------------
valla cevap gelene kadar bu konu aciliyetten cıkar mefta olur :) ama belli olmaz her form tbt degil
-----------------------------
tbt de proplemler cok hızlı ve duyarlı yaklaşım var yani başka formlarda beklentilerini minimuma düşürmek lazım -
modemle erişimi yok nasıl oluyor anlamadım :/ modem ile erişimi yoksa internete nasıl giriyorsun.
2. wireless stick dediğin wireless usb adaptörler sadece reciver alıcı işini görüyor benim bildiğim dağıtma işi nasıl oluyor daha önce yapmıştım diyorsun şuan gerçekten merak ettim
bilmediğim daha neler war ya =)