folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Masaüstü Remote Bağlantı



Masaüstü Remote Bağlantı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Hocalar, 

    bana bi adres verildi, uzaktan erişim yapabilirsin diye. ama bunu yazınca bir yere bağlanmıyor. bilgisayarım' dan sağ tıklayıp uzak masaüstü bağlantılarına 2 taraftan da izin verdim.

    xxxx.dyndns.org:5071/ -> adres bu. Nasıl bağlanabilirim.

     

    edit: bi hatam varsa affola, hiç bilmediğim bir alan


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    adresin windows olduğu kesin mi?

    linux tabanlıysa putty'i dene

    Lightsaber tarafından 29/Nis/15 19:23 tarihinde düzenlenmiştir

    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Lightsaber bunu yazdı

    adresin windows olduğu kesin mi?

    linux tabanlıysa putty'i dene

    windows hocam, çalıştığım yerdekiler bağlanıyor. Browser' a mı yazcam bu zımbırtıyı nere yazcam. Normal ip den aynı network üzerinde bağlanır gibi de denedim onu da yemedi. browsera yazdım o da olmadı :/

    edit: port falan açmam gerekiyor mu benden

    ozgunlu tarafından 29/Nis/15 19:25 tarihinde düzenlenmiştir

    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Buldum,

    Başlat->Çalıştır ' a "MSTSC" yazcaz.

    Sonra bunu girince geliyor, teşekkür ettim :)

    ozgunlu tarafından 29/Nis/15 19:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    ozgunlu bunu yazdı

    Buldum,

    Başlat->Çalıştır ' a "MTSC" yazcaz.

    Sonra bunu girince geliyor, teşekkür ettim :)

    mstsc

    Remote Desktop Connection (Uzak Masaüstü Bağlantısı)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    ozgunlu bunu yazdı

    Buldum,

    Başlat->Çalıştır ' a "MTSC" yazcaz.

    Sonra bunu girince geliyor, teşekkür ettim :)

    mstsc

    Remote Desktop Connection (Uzak Masaüstü Bağlantısı)

    yanlış yazmışım, sağol daft hocam :)


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
Toplam Hit: 1224 Toplam Mesaj: 6