Masaüstü Remote Bağlantı
-
Hocalar,
bana bi adres verildi, uzaktan erişim yapabilirsin diye. ama bunu yazınca bir yere bağlanmıyor. bilgisayarım' dan sağ tıklayıp uzak masaüstü bağlantılarına 2 taraftan da izin verdim.
xxxx.dyndns.org:5071/ -> adres bu. Nasıl bağlanabilirim.
edit: bi hatam varsa affola, hiç bilmediğim bir alan
-
adresin windows olduğu kesin mi?
linux tabanlıysa putty'i dene
Lightsaber tarafından 29/Nis/15 19:23 tarihinde düzenlenmiştir -
Lightsaber bunu yazdı
adresin windows olduğu kesin mi?
linux tabanlıysa putty'i dene
windows hocam, çalıştığım yerdekiler bağlanıyor. Browser' a mı yazcam bu zımbırtıyı nere yazcam. Normal ip den aynı network üzerinde bağlanır gibi de denedim onu da yemedi. browsera yazdım o da olmadı :/
edit: port falan açmam gerekiyor mu benden
ozgunlu tarafından 29/Nis/15 19:25 tarihinde düzenlenmiştir -
Buldum,
Başlat->Çalıştır ' a "MSTSC" yazcaz.
Sonra bunu girince geliyor, teşekkür ettim :)
ozgunlu tarafından 29/Nis/15 19:43 tarihinde düzenlenmiştir -
ozgunlu bunu yazdı
Buldum,
Başlat->Çalıştır ' a "MTSC" yazcaz.
Sonra bunu girince geliyor, teşekkür ettim :)
mstsc
Remote Desktop Connection (Uzak Masaüstü Bağlantısı)
-
Daft bunu yazdıozgunlu bunu yazdı
Buldum,
Başlat->Çalıştır ' a "MTSC" yazcaz.
Sonra bunu girince geliyor, teşekkür ettim :)
mstsc
Remote Desktop Connection (Uzak Masaüstü Bağlantısı)
yanlış yazmışım, sağol daft hocam :)
