folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Masaüstü Toplamama Yardım Eder Misiniz



Masaüstü Toplamama Yardım Eder Misiniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar, yeni bir masaüstü bilgisayar toplamak istiyorum fakat donanımlar hakkında bir fikrim yok zaten askerden yeni geldiğim için yeni ne çıktı ya da ben giderken yeni çıkan donanımlar 1 senedir nasıl performans verdi bilmiyorum. zaten ülke gündemi hakkında da biraz geri kaldım. daha gezi parkı olmamıştı ben gittiğimde, millet "geziciler" diye bahsederken gerçekten gezen birileri var sanıp kim nereyi geziyo diye anlamıyordum olayları. neyse bu açığımı yavaştan kapatırım. bana bir yardım edin şu bilgisayar hakkında, makineyle rahatça kullanmak istediğim yazılımlar şunlar:

    - matlab ve benzeri yazılımlar

    - cfd yazılımları

    - cad yazılımları

    + minecraft

    - bir de masaüstü için sağlam bir wi-fi adaptörü


    ayrıca ankarada sistemi toplatıp alabileceğim güvenilir bir yer tavsiye eden olursa da ayrıca sevinirim

    hoşça kalın


    ulan bir susar mısın?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    Hersey iyi hosta,butce ne kadar ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Butceyi belirt seni ankara da asker arkadasima yonlendireyim...

    Tabi burdan Ankara dan toplayacak.bi murid cikmazsa...

     

     


    İmza YOK !!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    2500e kadar çıkabilirim


    ulan bir susar mısın?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    2500e kadar çıkıyosan niye toplama arıyosun ki? Git masaüstünün kralını alırsın o paraya.

    Toplama dediğin, en çok 800-900'e adam gibi masaüstü ayarlayabilmektir.


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    beyler bu sistem nasıl? 

    Intel Core i5 4570 3.2 GHz 6MB 1150p HD 4600 VGA
    222,00 USD  499,28 TL

    75,00 USD    168,68 TL  (2 tanesi 337,36)
     
    KDV
    248,56 TL
     
    TOPLAM
    1.629,45 TL
     
    1 USD = 2,249 TL, 1 EUR = 3,109 TL

    ulan bir susar mısın?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdiburak
    erdiburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek
    overbite bunu yazdı

    beyler bu sistem nasıl? 

    Intel Core i5 4570 3.2 GHz 6MB 1150p HD 4600 VGA
    222,00 USD  499,28 TL

    75,00 USD    168,68 TL  (2 tanesi 337,36)
     
    KDV
    248,56 TL
     
    TOPLAM
    1.629,45 TL
     
    1 USD = 2,249 TL, 1 EUR = 3,109 TL

    ekran kartı düşünmüyor musun ? 


    | GTP | TBT | Desinatör | icrypex.net | https://biyogra.fi/erdiburak
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    evet o da var 1600ü geçince onu unutmuşum :) hani la 800-900 arası toplanıyodu bu meret :)


    ulan bir susar mısın?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    overbite bunu yazdı

    evet o da var 1600ü geçince onu unutmuşum :) hani la 800-900 arası toplanıyodu bu meret :)

    doların uçuşa geçtiğini de unutmuşsun anlaşılan :) hatırlatayım 2,25 TL ;)

    yani %25 zam gelmiş oldu. yani 900 TL'lik pc oldu 1.125 TL :)

Toplam Hit: 846 Toplam Mesaj: 9