Master Slave

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insa_1903
    insa_1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    arkadaşlar ben yeni bi dvd-rom bide dvd-rw aldm...aldıım yer bunları master slave ile jumperlar fln dedi bunlarla birbirine bağlayıp tek bir kabloda bağlamam gerektiğini söledi nası yapıcm bilenler bi zahmet yardm etsn
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    dvd rom ubn arkasında siyah birparça görürsün pinlere takılı onu sök dvdrw yi elleme sonra ide lere tak tamamdır.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insa_1903
    insa_1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    yya onu da denedm olmuo pc de 2 tane farklı tür ide var..birinden 1 tane diğerinden 2 tane var o bitane olan çalıştırıo dieri çalıştırmıo oyzdn işte tek kablo yapmam gerekiomuş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cruel_storm
    cruel_storm's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    kesinlikle ikinci bir kablo gerekmez yani ben bir ide kablosunun safdece bir donanım destekleyeceğine inanmıyorum ancak bozuksa ide kablon öle bir problem olabilir ama seninde konu başlığın gibi jumperleriden master slave ayarını sağlam yapman gerekir bende başka bir problem olabileceğini sanmıyorum

    Elektronikci olmak için çok çaba harcamam gerekiyor ANNE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    susunx
    susunx's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    dvd-rom üzerine arkasına bak üzerinde veya kullanım klavuzunda master/slave ayarlarını bulabilirsin üzerinde cdromların üzerinde bile yazıyor jumper ayarlarını yaptıktan sonra gene olmuyorsa  kablo bozuk  olabilir ": : :" üç adet ikili pin grubu var bunları birleştiren jumper  "ı : :" şeklinde slave " : ı :" cablo select


     " : : ı" buda master  cdromun arkadından bakınca böyle görünüyor dvd-rw yi bilmiyorum


    Geleceğin webmasteri by s.u.s.u.nx
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek
    şimdi hoca bak dvd yi söküp arkasındanki jumperlara bakıcaksın orda bööle alt lara ::: gibi jumperlar bulunur ve dvdnin üst kısmında jumperlarla ilgili bi bölüm vardır burdan birini master birinide slave olarak ayarlıyıp aynı kabloya takıcaksın tmm mı sonra biosa girip tanıyıp tanımadığına bak tanıosa kaydet çık devam cayır cayır çalıştır bu kadr ....

    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
Toplam Hit: 1621 Toplam Mesaj: 6