Masterpage De Ki Sorunlar ?
-
Bu master pagede türettiğim sayfaların kiminde sorun çıkıyo. Mesela sayfa da anlamsız bir js hatası veriyo (hiç js yazmadım sayfada) ve sayfanın postback olmasını engelliyo. Yine o sayfada dropdownlisti db.den çekiyodum onu kaldırınca sorun ortadan kalkıyo.
Ben biraz soruşturdumda master page hatalı üretim, %40'ı bozuk gibi şeyler duydum. Birde müridlere sorayım dedim sizlerde böle sorunlar yaşayanlar varmı die ?
-
cortlartmak gibi olmasın ama genelde hep böyle problemler çıkıyor
visual studio 2008 kullanıyorsan sp1 çıktı onu indir ve kur
büyük ihtimal sorunlar düzelecektir
zaten büyük bir projeyse masterpage kullanmanızı tavsiye etmiyorum bi kalıp çıkarın onu kopyalıp yapıştırın yeni sayfalara :)
-
masterpage'ler %40 hatali olsa isyan cikardi ms tarafinda :)
verdigi js hatasi ne, yada aldigin hatalar neler. tam olarak yazarmisin.
-
VS2005 ve 2008 uzerindede ayni proceyi gelistirdim.Master Page kullanarka ajax ve js de kullandim hicbir sorun almamistim.
http://www.csharpnedir.com/makalegoster.asp?MId=354 bu dokumanin 2.asamasida var onuda bir oku istersen.Ince noktalari kaciriyor olabilirsin. Ben master page +providerler ile super bir is cikarmistim sorunsuzca.
