Matematik Belası
-
yau müridler bu matematik benim başıma bela oldu hele o trigonometri yokmu insanı çileden çıkarır ya eskiden okulların kapanmasına iki hafta kala yazılı ders bişi kalmasdı amk yarın matematik yazılısı var yau hemde sadece trigonometri benim burda ne işim var?güsel soru şimdi dedim ders çalışayım baktım kaderimi değiştiremeyecem dedim tbt var takıl sen oraya bide matematiği kötüle hah ne güsel oldu işte brzdan arkadaşlar gelecek eve çalışacaz inşallah umudum yok ama nese. burdan matematik hocam hatice hocaya slmlarımı yolluyorum ayrıca kopya vermede üstüne olmayan cennet arkadaşıma sonsuz sevgilerimi yolluyorum sizede iyi geceler tbt halkı k.bakmayın saçmaladım yine biliym :)
-
hee oldu trigonometride ne var yavrum :)
matris determinant limit türev integrali gördüğün zaman okulu bırak sen çarşamba mat var bilmiyorum
-
ewt onlar kulağa daha korkunç geliyor ama şimdilik benim derdim trigonometri zaten onlarda buna bağlı amk her yol kapalı ben ölmüşümde ağlayanım yok ya işim gücüm mavra ve piçlik oldu dersler bana girecek sonum yakındır ama hayırlısı
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------
ewt onlar kulağa daha korkunç geliyor ama şimdilik benim derdim trigonometri zaten onlarda buna bağlı amk her yol kapalı ben ölmüşümde ağlayanım yok ya işim gücüm mavra ve piçlik oldu dersler bana girecek sonum yakındır ama hayırlısı
-----------------------------geyikleşti trigonometride bişey yok olum ya az çalış koordinatları öğren -x + x - y + y bişey yok onlarda be çalış a inan geçersin
-
trigonometride en fazla öğreneceğin 2-3 formül var gerisinde da onları bir arada kullanıyon başka bişeyi yok büyütme bu kadar
not:çok mu ukalayım :D
-
tanıdığım herkes sende matematik zekası var diyor yıllardır. ama kader utansın ki ne doğru dürüst bir dershaneye gidebildim ne de eğitim hayatı boyunca dinlediğim de bana birşey veren bir matematik hocam olmadı. yani "0" matematik bilgisi var şu anda sadece bir bakkalın yapabileceği 4 işlemden başka "0" :S ha bi gün canıma tam tak ederse hayatla tüm bağımı kesip matematiğe aşık olacam ama vakti gelsin :)
-
hoca kusura bakma ama abartmışsın trigonometri de fazla bişey yok altı üstü dönüşüme ters dönüşüme ondan sora yarımacıya falan filan bakcan bi de yarımacının tersi var o kadar yani bilcein 5-6 ana formül onun dısında bazılarının da alt formülleri bu kadar.gerisi zaten bulmaca gibi cözülüyo ben cok severim trigonometriyi :)
