folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Matematik Belası



Matematik Belası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    yau müridler bu matematik benim başıma bela oldu hele o trigonometri yokmu insanı çileden çıkarır ya eskiden okulların kapanmasına iki hafta kala yazılı ders bişi kalmasdı amk yarın matematik yazılısı var yau hemde sadece trigonometri benim burda ne işim var?güsel soru şimdi dedim ders çalışayım baktım kaderimi değiştiremeyecem dedim tbt var takıl sen oraya bide matematiği kötüle hah ne güsel oldu işte brzdan arkadaşlar gelecek eve çalışacaz inşallah umudum yok ama nese. burdan matematik hocam hatice hocaya slmlarımı yolluyorum ayrıca kopya vermede üstüne olmayan cennet arkadaşıma sonsuz sevgilerimi yolluyorum sizede iyi geceler tbt halkı k.bakmayın saçmaladım yine biliym :)

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    hee oldu trigonometride ne var yavrum :)

    matris determinant limit türev integrali gördüğün zaman okulu bırak sen çarşamba mat var bilmiyorum 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    ewt onlar kulağa daha korkunç geliyor ama şimdilik benim derdim trigonometri zaten onlarda buna bağlı amk her yol kapalı ben ölmüşümde ağlayanım yok ya işim gücüm mavra ve piçlik oldu dersler bana girecek sonum yakındır ama hayırlısı

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    eray bunu yazdı:
    -----------------------------
    ewt onlar kulağa daha korkunç geliyor ama şimdilik benim derdim trigonometri zaten onlarda buna bağlı amk her yol kapalı ben ölmüşümde ağlayanım yok ya işim gücüm mavra ve piçlik oldu dersler bana girecek sonum yakındır ama hayırlısı
    -----------------------------

    geyikleşti trigonometride bişey yok olum ya az çalış koordinatları öğren -x + x - y + y bişey yok onlarda be çalış a inan geçersin 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meta
    meta's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    trigonometride en fazla öğreneceğin 2-3 formül var gerisinde da onları bir arada kullanıyon başka bişeyi yok büyütme bu kadar

    not:çok mu ukalayım :D 


    ben......sen...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    tanıdığım herkes sende matematik zekası var diyor yıllardır. ama kader utansın ki ne doğru dürüst bir dershaneye gidebildim ne de eğitim hayatı boyunca dinlediğim de bana birşey veren bir matematik hocam olmadı. yani "0" matematik bilgisi var şu anda sadece bir bakkalın yapabileceği 4 işlemden başka "0" :S ha bi gün canıma tam tak ederse hayatla tüm bağımı kesip matematiğe aşık olacam ama vakti gelsin :)


    kendinize ayığ olunuz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    hoca kusura bakma ama abartmışsın trigonometri de fazla bişey yok altı üstü dönüşüme ters dönüşüme ondan sora yarımacıya falan filan bakcan bi de yarımacının tersi var o kadar yani bilcein 5-6 ana formül onun dısında bazılarının da alt formülleri bu kadar.gerisi zaten bulmaca gibi cözülüyo ben cok severim trigonometriyi :)

    en cok nick dei$tiren mürid
Toplam Hit: 975 Toplam Mesaj: 7