Mause Kayıt Programı
-
arkadaşlar, ben bir program arıyorum mesela programı başlattım ve play dedim o andan itibaren mausenin yaptıklarını kayıt edicek mesela bir programı açtım ve oradanda başka bir yerine tıkladım ve bitirdim stop dedim play dediğimde program bu işlemleri kendi kendine yapacak sürekli o iki yere tıklayacak varmı böle bi program
-
var ama adını hatırlamıyom facebook farmville oyunu vardı orda kullanılan bi program vardı o yapıyodu.
-
-
Macro deniyor o senin dediğine.. Free olarak bulabilirsin nette..benim kullandığım Easy Macro Recorder dı yanlş hatırlamıyosam ve gayet güzel bi programdı ..
-
Ac tool varken gerisi yalan
-
Jitbit Macro Recorder
-
macrox .. çok kapsamlı, alayını yaparsın bunla pc'de .. Program başlangıç Almanca, ayarlardan ENG seçip kapat/aç
ghostmouse .. sadece mause hareketi için ve sanırım 8-10 dk max.. yaptığın hareketi kaydedip, sonra kullanbilirsin
easy macro recorder .. arkadaşın dediği gibi kullanımı kolay
kullandıklarım bunlar..
bide AutoClick var tabi , o sadece belli bir noktaya sınırsız basıyor. basma sıklığını belirtip, tek tuşla başlatıp/durdurabiliyosun. Farmville için iyi.
-
facebook oyunları icin istiyosan ghost kullanmıştım fena değil
-
işe yarayabilir
