Mavi Ekran Hakkında
-
Arkadaşlar işyerinde kullandığım bilgisayarda MS XP SP3 yüklü,
7-8 aydır bazen mavi ekran hatalrı veriyordu sebepleriyse muhtelif proğramlarda herhangi bir işlem yaparken yada poğramdan çıkış yaparken mouse donuyor yaklaşık 1 dakika sonra mavi ekra geliyordu.
Bu mavi ekranda; Geçersiz işlem yürüttü v.b. zırvalar " oluyordu. Bilgisayarı kapatıp açtığımda sorun kalmıyordu.
Az önce msn'den çıkış yapmak isterken yine dondu, mavi ekran geldi. Bilgisayarı kapatıp açmak isterken sürekli kendini sıfırlamaya başladı, güvenli kip felan fayda etmiyor.
Sizce format gereklimi ?
Tşk.ler
-
hdd yolcu gibi geliyor bende hdd degiştirince sorun ortadan kalktı
-
Peki sence format atsam, disk silmeden direkt üstüne kursam bilgileri kurtarana kadar ?
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Peki sence format atsam, disk silmeden direkt üstüne kursam bilgileri kurtarana kadar ?
-----------------------------başka ppc de dene öyle al yedeklerini hem zaten çalışıyor pc arada diyorsun çalıştıgı zamanlarda yedegini al
