Mavi Ekran Hatasi :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    arkadaslar sürekli bu hatayi aliyorum. hata raporu :

    Sorun imzası:
      Sorunlu Olay Adı: BlueScreen
      OS Sürümü: 6.0.6000.2.0.0.768.3
      Yerel Kimlik: 1055

    Sorun hakkında ek bilgiler:
      BCCode: 50
      BCP1: E16D6553
      BCP2: 00000000
      BCP3: 8222C28D
      BCP4: 00000002
      OS Version: 6_0_6000
      Service Pack: 0_0
      Product: 768_1

    Sorunu açıklamaya yardımcı olan dosyalar:
      C:\Windows\Minidump\Mini061309-02.dmp
      C:\Users\vista\AppData\Local\Temp\WER-26546-0.sysdata.xml
      C:\Users\vista\AppData\Local\Temp\WERA20C.tmp.version.txt

    Gizlilik bildirimimizi okuyun:
      http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x041f
     

     

    bilen arkadaslar yardimcii oLursa sevinirim :S  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek
    neden olduqunu buldm arkadaslar sxe injected yüzünden  yapıormus :@ 
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    aLman bunu yazdı:
    -----------------------------
    neden olduqunu buldm arkadaslar sxe injected yüzünden  yapıormus :@ 
    -----------------------------

     

    bu ne peki? ne yaptında düzelttin?


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek
    bilgisayarım,sağ tıkla,yönetim,işlemler,uzak yordam .(rpc), gir ve deaktif yap (yani eylem yürütme de) bukadar :W
Toplam Hit: 843 Toplam Mesaj: 4