folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Mavi Ekran Ve Mouse'un İşlevini Bırakması



Mavi Ekran Ve Mouse'un İşlevini Bırakması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar.

    Bursadaki evimin bilgisayarının birkaç problemi var.

    Bunlardan birisi buz dolabı çalışmayı bırakınca usb'den olan tüm aygıtlar çalışmayı bırakıp tekrar başlıyor.

    Mesela Harici HDD kapanıp açılıyor ekrana başlatma menüsü geliyor. Mouse çalışmayı bırakıyor usb den çıkarıp tekrar taktığımızda devam ediyor.

    2. sorunum ise bilgisayara aşırı yüklenmeden midir bilmiyorum ama.

    mesela WoW'u yüklerken %96 - %100 arasında bir yerde mavi ekran atıyor.

    hadi onu geçtim geçen gün feyste hold'em poker oynarken mavi ekran attı gitti bütün param :P

    Bu iki sorun hakkında fikir sahibi olan arkadaşlar varsa ve yorumlarını belirtirse sevinirim.

    Kasayı dip köşe bir açıcam ama açmaya üşeniyorum.

    Şimdiden teşekkürler.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    büyük ihtimal powerın cızlamış hacım


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Problem psu.Buzdolabı fazla elektrik enerjisi harcayan bir yapı olduğu için çalışmayı bıraktığında evin şebekesindeki elektrikte değişme meydana geliyor psun bunu kaldıramadığı için de pc bileşenlerine sabit bir akım yollayamıyor.Bundan dolayı da usbnin volt değerlerindeki dalgalanmalar usb ile çalışan aletlerin sağlıklı çalışmasını engelliyor.Aynı zamanda anakarta giden elektrikteki değişmelere karşı pc mavi ekran hatası verdirebilir.

    Bence en kısa zamanda psu nu değiştir yoksa usb ile çalışan aletlerin ve pcindeki diğer bileşenler nalları dikebilir.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 856 Toplam Mesaj: 3