Maxiplus 5 Çok Kötü Çöktü
-
Tahribat ailesi yadigar olan Turkcell Maxiplus5 dün gece itibari ile , çökmüş bulunmaktadır.
Samsung rom yüklendi 3 haftadır gayet güzel çalışıyordu , dün gece şarj'a taktım dondu kaldı kapattım açtım bataryayı söktüm taktım şimdi telefonu açınca , sürekli hata veriyor , mesaj , tango , müzik , rehber tüm uygulamaları durduruyor ardından Sürekli olarak verdiği hata ise
Android.process.acore
Hatası alıyorum.
Garantisi var , rom olduğu için garantisi iptal oluyormus , eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D
Tamiri için bildiğiniz varsa bilgilerinizi alayım :)
Ya da garantiye yollamak için onların anlıyamıyacağı şekilde telefonu bozma taktiği verin.
Ya herro ya merro :D
NOT : İnternette ki çözümlerin hiçbiri işe yaramıyor.
NOT2 : USB Hata ayıklama modu açılmıyor , tamamen kilit telefon anlıyacağınız android ınstall modunda da hiçbir işlem yapmıyor. -
ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))
-
akmarky bunu yazdı
ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))
:D yazılımsal bir sıkıntımız var
-
Maddox bunu yazdıakmarky bunu yazdı
ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))
:D yazılımsal bir sıkıntımız var
eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D
burdan şeyyaptım ben -
akmarky bunu yazdıMaddox bunu yazdıakmarky bunu yazdı
ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))
:D yazılımsal bir sıkıntımız var
eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D
burdan şeyyaptım benDiğer yorumlarada bakayım da hocam çözüm bulamassak bunu yaparız :D
-
Linux dan rom at
-
hocam ayaralara girip uygulmalar bölümünden hepsini sıfırla gibi bir seçenek var olması lazım onu bir denermisin ?
olmadı telefonu nasıl bozarsın ona bakmak lazım .)
-
Stock rom at, yolla garantiye. Öyle olmuyor mu hocum?
-
stock rom yükleyemiyorum işin açıkçası hiçbir rom yükleyemiyorum cwm 4.0.1.5 yüklemiştim zamanında şimdi ordaki seçenekler iş görmüyor ne cache reset ne wipe resetler ne de diğerleri seçiyorum hiçbiri görev yapmıyor :s
-
Maddox bunu yazdı
Tahribat ailesi yadigar olan Turkcell Maxiplus5 dün gece itibari ile , çökmüş bulunmaktadır.
Samsung rom yüklendi 3 haftadır gayet güzel çalışıyordu , dün gece şarj'a taktım dondu kaldı kapattım açtım bataryayı söktüm taktım şimdi telefonu açınca , sürekli hata veriyor , mesaj , tango , müzik , rehber tüm uygulamaları durduruyor ardından Sürekli olarak verdiği hata ise
Android.process.acore
Hatası alıyorum.
Garantisi var , rom olduğu için garantisi iptal oluyormus , eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D
Tamiri için bildiğiniz varsa bilgilerinizi alayım :)
Ya da garantiye yollamak için onların anlıyamıyacağı şekilde telefonu bozma taktiği verin.
Ya herro ya merro :D
NOT : İnternette ki çözümlerin hiçbiri işe yaramıyor.
NOT2 : USB Hata ayıklama modu açılmıyor , tamamen kilit telefon anlıyacağınız android ınstall modunda da hiçbir işlem yapmıyor.turkcellden telefonmu alınır abi ya@@@@
