folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder Maxiplus 5 Çok Kötü Çöktü



Maxiplus 5 Çok Kötü Çöktü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Tahribat ailesi yadigar olan Turkcell Maxiplus5 dün gece itibari ile  , çökmüş bulunmaktadır.

    Samsung rom yüklendi 3 haftadır gayet güzel çalışıyordu , dün gece şarj'a taktım dondu kaldı kapattım açtım bataryayı söktüm taktım şimdi telefonu açınca , sürekli hata veriyor , mesaj , tango , müzik , rehber tüm uygulamaları durduruyor ardından Sürekli olarak verdiği hata ise

    Android.process.acore

    Hatası alıyorum.

    Garantisi var , rom olduğu için garantisi iptal oluyormus , eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D

    Tamiri için bildiğiniz varsa bilgilerinizi alayım :)

    Ya da garantiye yollamak için onların anlıyamıyacağı şekilde telefonu bozma taktiği verin.

    Ya herro ya merro :D

    NOT : İnternette ki çözümlerin hiçbiri işe yaramıyor.

    NOT2 : USB Hata ayıklama modu açılmıyor , tamamen kilit telefon anlıyacağınız android ınstall modunda da hiçbir işlem yapmıyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    akmarky bunu yazdı

    ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))

    :D yazılımsal bir sıkıntımız var

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek
    Maddox bunu yazdı
    akmarky bunu yazdı

    ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))

    :D yazılımsal bir sıkıntımız var

    eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D  
    burdan şeyyaptım ben

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    akmarky bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı
    akmarky bunu yazdı

    ya koy güneşe hocam kurusun ya da at buzluğa donsun ben olsam 1 dk güneşe koyar sonra alıp dolapta şoklama yapardım :))

    :D yazılımsal bir sıkıntımız var

    eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D  
    burdan şeyyaptım ben

    Diğer yorumlarada bakayım da hocam çözüm bulamassak bunu yaparız :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    Linux dan rom at 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam ayaralara girip uygulmalar bölümünden hepsini sıfırla gibi bir seçenek var olması lazım onu bir denermisin   ?  

     

    olmadı  telefonu nasıl bozarsın ona bakmak lazım .)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Stock rom at, yolla garantiye. Öyle olmuyor mu hocum?


    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    stock rom yükleyemiyorum işin açıkçası hiçbir rom yükleyemiyorum cwm 4.0.1.5 yüklemiştim zamanında şimdi ordaki seçenekler iş görmüyor ne cache reset ne wipe resetler ne de diğerleri seçiyorum hiçbiri görev yapmıyor :s

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Tahribat ailesi yadigar olan Turkcell Maxiplus5 dün gece itibari ile  , çökmüş bulunmaktadır.

    Samsung rom yüklendi 3 haftadır gayet güzel çalışıyordu , dün gece şarj'a taktım dondu kaldı kapattım açtım bataryayı söktüm taktım şimdi telefonu açınca , sürekli hata veriyor , mesaj , tango , müzik , rehber tüm uygulamaları durduruyor ardından Sürekli olarak verdiği hata ise

    Android.process.acore

    Hatası alıyorum.

    Garantisi var , rom olduğu için garantisi iptal oluyormus , eğer telefonu bozabilirsen garantiye gidiyormus :D

    Tamiri için bildiğiniz varsa bilgilerinizi alayım :)

    Ya da garantiye yollamak için onların anlıyamıyacağı şekilde telefonu bozma taktiği verin.

    Ya herro ya merro :D

    NOT : İnternette ki çözümlerin hiçbiri işe yaramıyor.

    NOT2 : USB Hata ayıklama modu açılmıyor , tamamen kilit telefon anlıyacağınız android ınstall modunda da hiçbir işlem yapmıyor.

    turkcellden telefonmu alınır abi ya@@@@

Toplam Hit: 2067 Toplam Mesaj: 10