MC Outlook Hotmail Hesabımı Tanımlamıyor.
-
Merhaba arkadaşlar.
Kendi domainimle doğruladığım iletisim@ahmetfaydali.com adresimle messengere girebildiğim gibi hotmail.com üzerinden de maillerimi kontrol edebiliyorum; ancak yıllardır outlook kullandığım için bu bana çok zahmetli geliyor.
Web üzerinden erişim engelim olmayan bu adresime outlook bağlanamıyor. manuel olarak internette gördüğüm bir iki pop3.live.com falan yaz sağa sola tarzında yazılardan yola çıkarak yaptığım işlem de sonuç vermedi.
Sizce sorun nerededir? Ben artık insanlara mail adresi olarak iletisim@ahmetfaydali.com u vermek istiyorum gmail'den sıkıldım. Yardımlarınızı bekliyorum
-
Yok mu fikri olan arkadaşlar? Kendi web sitenizle aynı uzantıda bir mail kullanmadınız mı hiç?
-
Tamam :|
-
Windows Live Hotmail hesabınızı Outlook 2007 de kullanmak için aşağıdaki ayarları adım adım uygulayın. Ayarlar test edilmiştir.
1. Outlook’u açın. Ayarlar menüsünden hesap ayarlarına tıklayın. “Hesap Ayarları” penceresi açılacaktır.
2. Yeni butonuna tıklayarak “Yeni E-posta Hesabı Ekle” penceresinin açılmasını sağayın ve “Microsoft Exchange, POP3, IMAP ve HTTP” seçeneğini seçin ve ileri butonuna tıklayın.
3. “Sunucu ayarlarını veya ek sunucu türlerini el ile yapılandır” seçeneğini seçin ve ileri butonuna tıklayın.
4. “Internet E-Posta” seçeneğini seçip ileri butonuna tıklayın.
5. Ekrandaki girişleri eksiksik doldurun. Girişler aşağıdaki gibi doldurulmalıdır.
a. Adınız: Adınız ve soyadınız ( Bu alan mail gönderdiğinizde gönderdiğiniz kişinin mail kutusunda kimden kısmında yazacak olan bilgidir.)
b. E-Posta Adresi: adınızsoyadınız@hotmail.com veya adınızsoyadınız@windowslive.com (Buraya Windows Live Hotmail adresinizi yazmalısınız.)
c. Hesap Türü: POP3
d. Gelen Posta Sunucusu: pop3.live.com
e. Giden Posta Sunucusu(SMTP): smtp.live.com
f. Kullanıcı Adı: adınızsoyadınız@hotmail.com veya adınızsoyadınız@windowslive.com
g. Parola: Mail şifresiniz.
h. Parolamı Anımsa: işaretleyin. İşaretlemezseniz her Outlook açıldığında size parola soracaktır.
i. Güvenli Parola kimlik doğrılaması (SPA) kullanarak durum açılsın: işaretleyin.6. Bilgileri eksiksiz girdikten sonra “Diğer Ayarlar” butonuna tıklayın. “Internet E-Psota Ayarları” penceresi açılacaktır.
7. Giden sunucu sekmesinden “Giden sunucum (SMTP) için kimlik doğrulaması gerekiyor” seçeneğini seçin. Hemen altındaki “Gelen posta sunucum ile aynı ad ayarlarını kullan” seçeneğini seçin.
8. “Gelişmiş” sekmesinden “Gelen sunucusu(POP3) portu olarak 995 girin. “Bu sunucu şifreli bir bağlantı (SSL) gerektirir” seçeniğini seçin. “Giden sunucu (SMTP) portu olarak 587 girin. “Aşağıdaki şifreli bağlantı türünü kullan:” seçeği için TLS seçin ve Tamam butonuna tıklayın.
9. Hesap ayarlarını sına butonuna tıkladığımızda sınama başarıyla tamamlanacaktır.
10. İleri butonuna tıklayıp sonraki pencereden son butonuna tıklayarak ayarlarımızı bitirmiş olacağız.
11. Güle güle kullanın.Kendi mailimi bu şekilde kullanıyorum srcn@tasarimanya.com outlook, hotmail, msn :}
-
ümitsiz vaka :(
anlamam ama uplarım
-
sRcN bunu yazdı:
-----------------------------Windows Live Hotmail hesabınızı Outlook 2007 de kullanmak için aşağıdaki ayarları adım adım uygulayın. Ayarlar test edilmiştir.
1. Outlook’u açın. Ayarlar menüsünden hesap ayarlarına tıklayın. “Hesap Ayarları” penceresi açılacaktır.
2. Yeni butonuna tıklayarak “Yeni E-posta Hesabı Ekle” penceresinin açılmasını sağayın ve “Microsoft Exchange, POP3, IMAP ve HTTP” seçeneğini seçin ve ileri butonuna tıklayın.
3. “Sunucu ayarlarını veya ek sunucu türlerini el ile yapılandır” seçeneğini seçin ve ileri butonuna tıklayın.
4. “Internet E-Posta” seçeneğini seçip ileri butonuna tıklayın.
5. Ekrandaki girişleri eksiksik doldurun. Girişler aşağıdaki gibi doldurulmalıdır.
a. Adınız: Adınız ve soyadınız ( Bu alan mail gönderdiğinizde gönderdiğiniz kişinin mail kutusunda kimden kısmında yazacak olan bilgidir.)
b. E-Posta Adresi: adınızsoyadınız@hotmail.com veya adınızsoyadınız@windowslive.com (Buraya Windows Live Hotmail adresinizi yazmalısınız.)
c. Hesap Türü: POP3
d. Gelen Posta Sunucusu: pop3.live.com
e. Giden Posta Sunucusu(SMTP): smtp.live.com
f. Kullanıcı Adı: adınızsoyadınız@hotmail.com veya adınızsoyadınız@windowslive.com
g. Parola: Mail şifresiniz.
h. Parolamı Anımsa: işaretleyin. İşaretlemezseniz her Outlook açıldığında size parola soracaktır.
i. Güvenli Parola kimlik doğrılaması (SPA) kullanarak durum açılsın: işaretleyin.6. Bilgileri eksiksiz girdikten sonra “Diğer Ayarlar” butonuna tıklayın. “Internet E-Psota Ayarları” penceresi açılacaktır.
7. Giden sunucu sekmesinden “Giden sunucum (SMTP) için kimlik doğrulaması gerekiyor” seçeneğini seçin. Hemen altındaki “Gelen posta sunucum ile aynı ad ayarlarını kullan” seçeneğini seçin.
8. “Gelişmiş” sekmesinden “Gelen sunucusu(POP3) portu olarak 995 girin. “Bu sunucu şifreli bir bağlantı (SSL) gerektirir” seçeniğini seçin. “Giden sunucu (SMTP) portu olarak 587 girin. “Aşağıdaki şifreli bağlantı türünü kullan:” seçeği için TLS seçin ve Tamam butonuna tıklayın.
9. Hesap ayarlarını sına butonuna tıkladığımızda sınama başarıyla tamamlanacaktır.
10. İleri butonuna tıklayıp sonraki pencereden son butonuna tıklayarak ayarlarımızı bitirmiş olacağız.
11. Güle güle kullanın.Kendi mailimi bu şekilde kullanıyorum srcn@tasarimanya.com outlook, hotmail, msn :}
-----------------------------Teşekkür ederim hocam sağ ol :)
