folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mcse Kursları Hakkında?



Mcse Kursları Hakkında?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    Mcse veya buna benzer sistem muhendislikleri kursları

    insanlar baya bir para verip kursa katılıyorlaR sonra
    yaklasık 8 tane sınav oluyorlar sınav bası 100 $ gibi bişe
    kurslarda katılımcılara sınavlara net uzerinden olacakları söleniyor istediğiniizde gidip net uzerinden sınav oluyorsunuz.
    sonra size birtakım kıtapcıklar geliyor bill hojanın imzası bulundugu bir diploma sonra sistem muhendisi olmus oluyorsunuz.
    anlamadıgım bu bu kadar kolaymı yoksa bu kurslar insanları kandırıyormu. sadece gözboyamamı. bana sacma gelyo bu olay.bu kurslar ne kadar dogru?

    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    bilmediğin konu hakkında olumsuz yorum yapma biraz araştır derim sana hoca

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    geçen yıl o kursa katılıp sertifikası olan bi çocukla tanışmıştım.Marmara makine mühendisliğini bırakmış.sabancının bi biriminde bilgi işlemde iş bulmuş.maaşınıda söylemişti ama tam hatırlamıyorum baya yüksekti yani.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hoja evet aynen öle kursa gidiyon ing egitim görüyon cünki msınvlar ing sonra özle bi odada pc başında ogünki sorualrdan oluşan sorualrdan bi sınava giriyon kamera ile izleniyon sınav başı 70 doalr olması laızmdı ama artmış galiba 7 sınava giriyon ama sınavların kolay oldugunu kim söyledi??? ben kendim hazırlnıyoruma am kurs şart valla
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Aslında bence kurslar daha verimli geçiyor ama o kadar para vermektense oturur 3 saat fazla çalışır öğrenirim...

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    abi o kağıt olmayınca istersen bilgi işlem uleması ol ama adamlar inanmıyo geç pc nin başına göster yoooooq kendide anlamıyo ya illa kağıtı göstercende olcak iş

    bide böyle bir kaç serfitika war ama angisi ne işe yarıyo onu bi yazsanız

    tahribat.com a can feda
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    bill imzalı diyolar o yeter heralde, görenin dibi düşer.
    *küfürden dolayı editledim. :)

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 7