Mcse Kursları Hakkında?
-
Mcse veya buna benzer sistem muhendislikleri kursları
insanlar baya bir para verip kursa katılıyorlaR sonra
yaklasık 8 tane sınav oluyorlar sınav bası 100 $ gibi bişe
kurslarda katılımcılara sınavlara net uzerinden olacakları söleniyor istediğiniizde gidip net uzerinden sınav oluyorsunuz.
sonra size birtakım kıtapcıklar geliyor bill hojanın imzası bulundugu bir diploma sonra sistem muhendisi olmus oluyorsunuz.
anlamadıgım bu bu kadar kolaymı yoksa bu kurslar insanları kandırıyormu. sadece gözboyamamı. bana sacma gelyo bu olay.bu kurslar ne kadar dogru? -
bilmediğin konu hakkında olumsuz yorum yapma biraz araştır derim sana hoca
-
geçen yıl o kursa katılıp sertifikası olan bi çocukla tanışmıştım.Marmara makine mühendisliğini bırakmış.sabancının bi biriminde bilgi işlemde iş bulmuş.maaşınıda söylemişti ama tam hatırlamıyorum baya yüksekti yani.
-
hoja evet aynen öle kursa gidiyon ing egitim görüyon cünki msınvlar ing sonra özle bi odada pc başında ogünki sorualrdan oluşan sorualrdan bi sınava giriyon kamera ile izleniyon sınav başı 70 doalr olması laızmdı ama artmış galiba 7 sınava giriyon ama sınavların kolay oldugunu kim söyledi??? ben kendim hazırlnıyoruma am kurs şart valla
-
Aslında bence kurslar daha verimli geçiyor ama o kadar para vermektense oturur 3 saat fazla çalışır öğrenirim...
-
abi o kağıt olmayınca istersen bilgi işlem uleması ol ama adamlar inanmıyo geç pc nin başına göster yoooooq kendide anlamıyo ya illa kağıtı göstercende olcak iş
bide böyle bir kaç serfitika war ama angisi ne işe yarıyo onu bi yazsanız -
bill imzalı diyolar o yeter heralde, görenin dibi düşer.
*küfürden dolayı editledim. :)
Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 7
