Media Player Hakkında Ufak Bir Sorun
-
:D
arkadaşlar windows media player ım açılmıyor.simgeye tıklayınca makine hiçbir tepki vermiyor.belki bozulmuştur düşüncesiyle media player 10 a yüksellttim ilk başta çalıştı fakat şimdi yine tepki vermiyor aynı problem dün kav2006 yı kurdum onun bi engellemesi olabilirmi sizce ?
-
ctrl+alt+del tuşlarına bas. işlemlerde vmplayer olarak çalışan bişey görürsen onu kapat sonra çalışır. bende de yapıyo arada. kapatınca ekrandan kapatıyor ama işlemlerden kapatmıyor. sonra başka film açıncada tepki vermiyo oluyo (:
-
dostum ona baktıytım orda da gözükmüyo işin garibi o ya ?:(
Toplam Hit: 703 Toplam Mesaj: 3
