folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Media Player Hakkında Ufak Bir Sorun



Media Player Hakkında Ufak Bir Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    :D

    arkadaşlar windows media player ım açılmıyor.simgeye tıklayınca makine hiçbir tepki vermiyor.belki bozulmuştur düşüncesiyle media player 10 a yüksellttim ilk başta çalıştı fakat şimdi yine tepki vermiyor aynı problem dün kav2006 yı kurdum onun bi engellemesi olabilirmi sizce ?


    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    ctrl+alt+del tuşlarına bas. işlemlerde vmplayer olarak çalışan bişey görürsen onu kapat sonra çalışır. bende de yapıyo arada. kapatınca ekrandan kapatıyor ama işlemlerden kapatmıyor. sonra başka film açıncada tepki vermiyo oluyo (:

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    dostum ona baktıytım orda da gözükmüyo işin garibi o ya ?:(

     


    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
Toplam Hit: 703 Toplam Mesaj: 3