folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Media Player İle Lisans Yedeklerini Almak (Nasıl ? )



Media Player İle Lisans Yedeklerini Almak (Nasıl ? )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    Elimde bir kaç lisanslı müzik var. eski lisans yedeklerini de almışım drmv1key.bak gibi isimleri var. lisanslarda bir defa alına biliyor. iyki yedek almışım ama yedeği geri yükleyipte müzikleri nasıl dinlerim ???                 

    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Windows Media Player'da Araçlar>Lisans Yönetimi>Lisansları geri yükle

    diyo google 


    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    google'ın herdediğine inansam burda olmazdım :D neyse öyle bi seçenek yok mediaplayer 11 de !

    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Windows media player 11de backup almakta, geri yükleme yok.

    diyo google =D


    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    n'olcek şimdi gittimi o kadar pepsiden bedavaya aldığımız şarkı :D neyse vatan sağolsun... :) sağol yardımın için     

    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    bende 250şarkı indirdim bi format attım aaa bi baktım gitmiş tüm lisanslar müzikler yer kaplamaktan başka işe yaramaz olmus. : (
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    bende DRM'li videolar wardı ama windows media player ilen lisanslarını her ne kadar kaydedersen kaydet tekrar sorar.onun için DRM korumlarını kıran kaldıran çömküren programlar kullancaksın hajı. isimlerini hatırlamıyom ama sağlam programlar wardı google amcayı zorlarsan bulursun ;))

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkishazrail
    turkishazrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    sound forge programıyla lısanssız muzık dosyalarını acabılır onları farklı kaydedıp bundan sonra lısansa ıhtıyac olmadan dınleyebılırsınız_???
Toplam Hit: 894 Toplam Mesaj: 8